نمونه متن پیامک تسلیت اربعین رسمی • مجله تصویر زندگی


بهترین متن تسلیت اربعین برای ارسال پیامک تبلیغاتی و شخصی چیست؟ در‌صورتی‌که این سوال با نزدیک شدن به ایام اربعین در ذهن شما نیز ایجاد شده است، در ادامه این متن ایده‌های مناسبی برای تسلیت اربعین در قالب پیامک معرفی می‌کنیم. بیشترین دغدغه افراد و کسب‌وکارها در مورد ارسال پیامک، استفاده از متن‌های مناسب و درخور شان و جایگاه اجتماعی خود و فرد مقابل است. کسب‌وکارها نیز برای حفظ تعامل با جامعه و ایجاد حس همنوعی از متن‌های مناسبتی استفاده می‌کنند. اگر تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید، ایده‌های خوبی برای انتخاب متن تسلیت اربعین در اختیار خواهید داشت.

نمونه متن پیامک شخصی برای تسلیت اربعین

تسلیت ایام عزاداری در بین خویشاوندان، همکاران، دوستان و آشنایان رایج است. به‌ همین دلیل قبل از پرداختن به متن‌های تبلیغاتی برای تسلیت، ابتدا پیام‌های کوتاه مناسب برای تسلیت شخص به افراد دیگر را معرفی می‌کنیم. در ادامه نمونه‌هایی از متن تسلیت اربعین را مطالعه کنید:

  • «چهلمین روز از پیروزی خون بر شمشیر؛ بر عاشقان حسین علیه‌السلام را تسلیت عرض می‌کنیم.»

  • «یک اربعین گذشته و زینب رسیده است، بالای تربتی که خودش آرمیده است، یا ایها الغریب سلام ای برادرم، ای یوسفی که گرگ پیرهنت را دریده است»

  • «اربعین غریبی شهید نی نوا فرا رسیده است؛ اربعین حسینی را تسلیت عرض می‌کنیم»

  • «السلام ای وادی کربلا؛ اربعین حسینی بر شما تسلیت باد»

  • «جامانده‌ها راهی جز گریه ندارند؛ ایام اربعین حسینی تسلیت باد»

  • اربعین حسینی تسلیت باد؛ التماس دعا»

  • «بلبلان آمده گل ها همه پرپر گشتند؛ حرم الله دوباره به حرم برگشتند؛ اربعین حسینی تسلیت باد»

بعضی از موارد ذکر شده در قسمت بالا از سایت فراز اس‌ام‌اس برداشته شده‌اند. این سایت یکی از مرجع‌های مناسب ایده‌یابی برای انتخاب متن تسلیت محرم رسمی، اربعین و سایر مناسب‌ها به شمار می‌رود. برای مشاهده نمونه متن‌های بهتر به سایت فراز اس‌ام‌اس مراجعه کنید.

نمونه پیامک تبلیغاتی برای تسلیت اربعین

ارسال پیامک تسلیت بخشی از فرایند بازاریابی محتوایی با اثرگذاری بر ذهن مخاطب است. به بیانی دیگر تکریم و بزرگداشت ایام خاص یکی از استراتژی‌هایی است که کمتر به آن توجه می‌شود؛ بنابراین در این قسمت با معرفی چند نمونه پیامک تبلیغاتی به شما در ارسال پیامکی با محتوای مناسب و تاثیرگذار کمک خواهیم کرد:

  • «عاشورا صحنه کاملی از زندگی یک انسان است؛ اربعین حسینی از سمت تیم شرکت x تسلیت باد»

  • «حسین یار می خواهد، وفاداری کنید؛ اربعین حسینی تسلیت باد؛ گروه x»

  • «ایام سوگواری سید و سالار شهیدان بر همه مسلمانان جهان تسلیت باد»

  • «السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ الحُسین؛ فرا رسیدن اربعین حسینی را به شما تسلیت می‌گوییم؛ تیم شرکت x»

  • «نزدیکترین راه به الله حسین است؛ تیم شرکت x اربعین حسینی را به همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کند»

  • «دیده خونبار دارد آسمان کربلا؛ هست تا در انتظار کاروان کربلا؛ تشنه کامی‌ها به دشتِ بیکران کربلا؛ اربعین حسینی بر همه مسلمین جهان از طرف فروشگاه x تسلیت باد»

  • «السلام علیکم یا اباصالح المهدی (عج) السلام علیک یاامین الله فی ارضه و حجته علی عباده، یاصاحب الزمان آجرک الله، اربعین حسینی بر شما و عاشقان امام حسین (ع) تسلیت باد.»

  • «درسی که اربعین به ما می‌دهد، زنده نگهداشتن یادِحقیقت و خاطرۀ شهادت درمقابل طوفان تبلیغات دشمن است؛ اربعین حسینی تسلیت باد.»

برای شخصی‌سازی متن تسلیت اربعین بالا از اضافه کردن نام برند خود در انتهای پیام استفاده کنید؛ همچنین با مراجعه به سایت فراز اس‌ام‌اس و با استفاده از خدمات ارسال پیامک انبوه، متنی اختصاصی و ویژه برای کسب‌وکارتان دریافت کنید. توجه داشته باشید که بخشی از پیام‌های بالا از سایت فراز ‌اس‌ام‌اس برداشته شده‌اند. فراز اس‌ام‌‌اس عرضه‌کننده یکی از بهترین پنل پیامکی برای ارسال پیامک انبوه و هدفمند است. با استفاده از خدمات این سایت روشی آسان و اثربخش برای اجرای استراتژی‌های تبلیغات در اختیار خواهید داشت.

چرا ارسال پیام برای رویدادهای مختلف اهمیت دارد؟

ارسال پیامک یکی از روش‌های بازاریابی موثر است؛ بنابراین کسب‌وکارها فرصت تعامل با مخاطبان خود را در ایام خاص از دست نمی‌دهند. یکی از مناسبت‌های ویژه و پیش رو اربعین حسینی است که بسیاری از برندها برای بزرگداشت این مناسبت از سامانه ارسال پیامک برای عرض تسلیت استفاده می‌کنند.

ارسال پیامک به‌ویژه زمانی که کسب‌وکار متناسب با رویداد خاص باشد نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای مثال در صورت داشتن کارگاه تولید و دوخت پرچم از پیام‌های تبلیغاتی در کنار متن تسلیت اربعین استفاده کنید. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب‌وکارهایی مثل تولید پوشش‌های خاص ازجمله عبا و چادر در روزهای قبل از اربعین روشی برای تعامل و افزایش فروش به شمار می‌رود.

متن تسلیت اربعین رسمی را برای بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامکی ارسال کنید

اگر برای متن تسلیت اربعین نیاز به ایده‌پردازی دارید، از خدمات فراز اس‌ام‌اس استفاده کنید. به‌طورکلی شریک شدن در حس غم مخاطبان در ایامی خاص مثل اربعین حسینی یکی از راهکارهای ایجاد تصویر مناسب از برند محسوب می‌شود. همان‌طور که استفاده از محتوای متنی مناسب در sms راهکاری برای ایجاد حس خوب در مخاطب به شمار می‌رود، به کاربردن جملات نامناسب تاثیر منفی بر تصویر یک برند در ذهن افراد می‌گذارد. ازاین‌رو در این مطلب به چند مورد از متن پیامک شخصی و تبلیغاتی برای تسلیت اربعین حسینی پرداختیم.

برای دریافت متن پیامک اختصاصی در زمینه‌های مختلف به سایت فراز اس‌ام‌اس مراجعه کنید. فراز اس‌ام‌اس خدمات ارسال پیامک انبوه و هدفمند را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. برای بهره‌مندی از این خدمات با‌ راه‌های ارتباطی قرار گرفته در سایت تماس بگیرید.