هتل‌های ۵ ستاره دبی را بشناسید


شهر دبی یکی از زیباترین شهرهای توریستی جهان است. همه روزه گردشگران زیادی به منظور تفریح، کار و… از سراسر دنیا به این شهر سفر می کنند؛ از این رو هتل های متعددی در دبی بنا شده اند که هرکدام از آن ها، ویژگی های خاص خود را دارند. هتل های شهر دبی بسیار لوکس و شیک هستند و اقامت در آن ها سفری خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. در این مطلب، به معرفی هتل های پنج ستاره دبی خواهیم پرداخت و درباره رزرو هتل در دبی صحبت خواهیم کرد.

معرفی هتل های پنج ستاره دبی

هتل های پنج ستاره در دبی بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مسافران خود ارائه می دهند. کیفیت این خدمات به قدری بالاست که هتل های دبی در سراسر جهان شهرت قابل توجهی کسب کرده اند. در این بخش برخی از هتل های پنج ستاره دبی را معرفی کرده و درمورد هرکدام از آن ها توضیحاتی ارائه داده ایم:

  • هتل مدیا روتانا

هتل مدیا روتانا دبی در ارتفاعات شهر واقع شده است. از این رو دارای چشم انداز بی نظیری است. کیفیت خدمات رسانی این هتل در بالاترین سطح ممکن قرار داشته و اقامت در آن، یک سفر رویایی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. هتل مدیا روتانا از امکانات فوق العاده ای همچون استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، سالن بار، رستوران های متنوع و باکیفیت و بسیاری از موارد دیگر برخوردار بوده و رضایت حداکثری مسافران را جلب کرده است.

هتل فرمونت دبی یکی دیگر از هتل های پنج ستاره این شهر است. دکوراسیون اتاق های این هتل بسیار منحصر به فرد بوده و تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن است. همچنین با اقامت در این هتل، می توانید از چشم انداز فوق العاده شهر دبی به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. خوب است بدانید که هتل فرمونت در نزدیکی برج خلیفه و آب نمای خیره کننده دبی واقع شده است و شب های بسیار خاطره انگیزی را برای مسافران ایجاد می کند.

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره واقع در دبی، هتل شرایتون است که در زمان رزرو هتل، حتما با آن مواجه خواهید شد. این هتل یکی از لوکس ترین هتل های دبی محسوب شده و خدمات و امکانات بی نظیری را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

به عنوان بهترین امکانات آن، می توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، کلاب شبانه، مرکز تناسب اندام، خدمات اسپا و تورهای گشت شهری اشاره کرد. هتل شرایتون در نزدیکی پارک زعبیل دبی نیز قرار داشته است و افراد می توانند پس از اقامت در این هتل، برای تفریح به این پارک زیبا بروند.

هتل گرند حیات یکی از لوکس ترین و محبوب ترین هتل های پنج ستاره دبی است که اغلب گردشگران آن را به عنوان اولین انتخاب خود هنگام رزرو هتل در دبی در نظر می گیرند. وجود امکاناتی همچون چهار استخر، سیزده رستوران، اتاق های لوکس با دیزاین شیک و امکانات ایده آل، باعث شده است تا افراد اقامت لذت بخشی را در این هتل تجربه کنند. هتل گرند حیات در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی به مکان های مهم شهر دارد.

هتل جمیرا امارات تاورز

هتل جمیرا امارات تاورز یکی دیگر از هتل های لوکس پنج ستاره شهر دبی است که به عنوان یک هتل بسیار ایده آل برای گردشگران سخت پسند شناخته می شود. هتل جمیرا امارات تاورز در ارتفاعات شهر دبی واقع شده است و با ارائه امکانات بی نظیر، توانسته است رضایت بالای مسافران را جلب کند.

اگر شما هم جزو علاقه مندان به گشت و گذار و خرید در مجتمع های تجاری هستید، هتل کنراد را برای رزرو هتل پیشنهاد می کنیم. این هتل در مرکز منطقه تجاری شیخ زاید قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی به بهترین مراکز خرید دبی دارد.

پس اگر در جست و جوی یک اقامت فوق العاده با امکانات رفاهی مختلف هستید، هتل کنراد دبی را برای اقامت انتخاب کنید. نکته جالب توجه این است که این هتل از خدمات نگه داری از کودکان نیز برخوردار است و خانواده ها می توانند فرزندان خود را به این مجموعه سپرده و به کارهای خود رسیدگی کنند.

  • هتل کارلتون پالاس

یکی دیگر از محبوب ترین هتل های لوکس شهر دبی، هتل کارلتون پلاس است. این هتل از بهترین امکانات و خدمات برخوردار بوده و چشم انداز فوق العاده ای به شهر دارد. همچنین اتاق های این هتل بسیار مجلل بوده و دکوراسیون بی نظیری دارند. نکته جالب توجه این است که هتل کارلتون از یک زمین گلف بسیار بزرگ نیز برخوردار است و علاقه مندان به این ورزش می توانند اوقات خوشی را درآن سپری کنند.

هتل کارلتون دبی فاصله بسیار کمی نسبت به مکان های دیدنی شهر دبی و مراکز خرید دارد و مسافران می توانند در کمترین زمان ممکن، به هرکدام از این مکان ها دسترسی پیدا کنند. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه دبی تنها چهار کیلومتر است که یکی دیگر از ویژگی های این هتل به حساب می آید.

رزرو هتل در دبی با فلای تودی

وب سایت فلای تودی یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت ها درزمینه رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما دبی است. درنتیجه شما عزیزان می توانید از طریق این وب سایت، نسبت به رزرو هتل و بلیط هواپیما دبی اقدام کنید و سفر بسیار خاطره انگیزی را تجربه نمایید.