چند پیشنهاد پرفروش خرید ساعت مردونه


شاید به نظر با پیشرفت تکنولوژی و تلفن همراه‌هایی که همه جا هستند نیازی به ساعت مچی برای نمایش زمان نباشد. اما بدون شک تاثیری که ساعت مچی در استایل هر شخص می‌گذارد، غیر قابل انکار است. مخصوصا ساعت مردانه که مهم‌ترین و پررنگ‌ترین اکسسوری در استایل آقایان است. اگر به داشتن و خرید ساعت مردونه نیاز دارید در ادامه ما چند مدل از پرفروش‌ترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

خرید ساعت مچی مردانه شیک و جدید

چه برای خودتان و اگر چه قصد هدیه دادن ساعت مچی را دارید، باید اطلاعات نسبتا خوبی هم درباره برند‌ها مدل‌های پرفروش ساعت داشته باشید. از آنجایی که هر شخص برای استایل‌های متفاوتش مانند روزهای ورزشی، مهمانی‌ها و حتی روزمره نیاز به ساعت مناسب آن موقعیت دارد، ما در ۳ دسته بندی از نظر طراحی و کارایی ساعت‌های پرفروش مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت مردانه ورزشی و اسپرت:

ساعت‌های اسپرت یا ساعت ورزشی بستگی به نوع استفاده و نیاز شما دارد. اگر صرفا به دنبال یک ساعت برای استایل‌های اسپرت هستید پس ویژگی‌های ساعت نباید برایتان مهم باشد و صرفا ظاهر ساعت بای سبک اسپرت داشته باشد. اما اگر ورزش خاصی را دنبال می‌کنید بهتر ساعت یک ساعت ورزشی مردانه با قابلیت‌های کارآمد برای ورزش مد نظرتان انتخاب کنید. برای درک بهتر، دو مدلی که معرفی می‌کنیم یک ساعت مچی دیزل اسپرت و یک ساعت کاسیو ورزشی است.

ساعت دیزل مردانه مدل DZ۱۷۴۸:

طبیعی است که ساعت‌های مردانه دیزل برای آقایان جذابیت بالایی داشته باشد چون طراحی‌های منحصر به فرد و خاصی را دارند. این ساعت مچی مردانه بند چرمی هم همینطور است. یک ساعت که از اولین تولیدات کمپانی دیزل (شلوار جین) در طراحی بند چرمی و ترکیب شده با جین الهام گرفته شده. این مدل یک ساعت اسپرت مردانه مناسب استایل‌های اسپرت و نیمه اسپرت است و ویژگی نمایش تاریخ را در خودش دارد.

ساعت کاسیو جی شاک مردانه مدل GG-B100-1A9DR:

یک ساعت ورزشی مردانه کامل که با ویژگی‌های داخلش برای هر نوع ورزشی مناسب است. این مدل تنها یک ساعت ورزشی نیست بلکه با امکان اتصال به موبایل از طریق قابلیت بلوتوث، یک ساعت هوشمند هم تلقی می‌شود. از قابلیت‌های چنین ساعت هوشمند ورزشی می‌توانیم به داشتن: قطب نما دیجیتال، ارتفاع سنج، فشارسنج، دماسنج، قدم شمار، زمان سنج، ساعت جهانی، نمایش زمان طلوع و غروب خورشید، تایمر و … اشاره کرد. همچنین همانطور که باید از اکثر ساعت‌های جی شاک کاسیو انتظار داشت، این ساعت هم یک ساعت غواصی با میزان ضد آب ۲۰۰ متر است که مناسب شنا در عمق زیاد می‌باشد. بدون شک بهترین ساعت ورزشی مردانه‌ای که می‌توانید بخرید از ساعت‌های جیشاک کاسیو است.

ساعت مردانه مناسب استفاده روزمره:

ساعتی که برای استایل و استفاده روزمره می‌خواهید انتخاب کنید، بهتر است دارای طراحی ساده باشد تا با هر سبک و رنگ لباسی قابلیت ست شدن داشته باشد. همچنین بهتر است قیمت ساعت مردانه که برای استایل روزمره مد نظر دارید دارای رنج متوسط رو به پایین باشد که هر زمان نیاز به تغییر داشتید، بتوانید یک ساعت جدید را برای خودتان جایگزین کنید.

ساعت سیتیزن مردانه بند فلزی مدل NJ10170-83Z:

برند ساعت مچی سیتیزن یکی دیگر از محبوب‌ترین برند‌های ساعت مردانه است که تمام ویژگی‌های یک ساعت برند و با اصالت را در خود دارد. اگر قصد خرید ساعت مردانه قیمت مناسب، کیفیت بالا با برندی مطرح و معتبر دارید، ساعت مچی سیتیزن پیشنهاد ایده آلی است. این ساعت سیتیزن مردانه جزو جدیدترین و البته پر فروش‌ترین ساعت‌های سیتیزن است که دارای طراحی ساده و کاربردی است. از این ساعت مچی علاوه بر استایل روزمره می‌توانید در استایل‌های نیمه کلاسیک و نیمه اسپرت هم استفاده کنید. نکته مثبت قابل اشاره این مدل مکانیکی بودن موتور ساعت است. یک ساعت اتوماتیک با رنگ بندی جذاب و کاربردی که قیمت بسیار به صرفه‌ای هم دارد.

ساعت مردانه بند چرمی رویال لندن مدل ۴۱۰۴۱-۰۳:

اگر خودتان یا شخصی که میخواهید برایش هدیه ساعت مچی تهیه کنید، از علاقه مندان به ساعت بند چرمی است، این مدل یک پیشنهاد مناسب و اقتصادی است. برند رویال لندن با اصالت کشور انگلستان است دارای کیفیت معقول و قیمت بسیار مناسبی است. این ساعت مردانه بند چرمی که پیشنهاد دادیم، طبیعتا وزن سبکی دارد و به خاطر‌هارمونی در ترکیب رنگ بدنه و بند می‌تواند برای اکثر رنگ‌های لباس‌تان و استایل روزمره گزینه مناسبی باشد. نکته مثبت در ساعت رویال لندن معرفی شده روکش رنگ PVD قاب ساعت است که دوام رنگ بدنه را بالا می‌برد.

ساعت مردانه شیک مناسب مهمانی‌ها و مجالس:

هر آقای خوش تیپ و خوش سلیقه‌ای می‌داند که ساعت مچی مناسب استایل‌های رسمی باید از دیگر ساعت‌هایش متفاوت‌تر باشد. منظور از متفاوت بودن، تفاوت در طراحی داخل صفحه، نوع بند یا شکل بدنه ساعت مچی است که موجب درخشش و جذابیت بیشتر ساعت بر روی مچ می‌شود. در اینجا ما دو مدل ساعت مردانه رسمی و شیک متفاوت را پیشنهاد می‌دهیم تا دید بهتری از این موضوع داشته باشید.

ساعت مردانه بند فلزی شیک از برند لوتوس مدل L18856/3:

اولین نکته‌ای که در این ساعت مردانه لوتوس به چشم میاید نوع طراحی شیاردار دور قاب و بافت نرم و زیبای بند ساعت مچی است. زیبایی دیگر این ساعت ترکیب رنگ سبز داخل صفحه با رنگ سیلور و مسی بدنه ساعت است که‌هارمونی زیبایی بوجود آورده. این ساعت بدون شک مشابه ساعت رولکس است اما با توجه به اینکه از یک برند با اصالت است و قیمت خیلی پایین‌تری به نسبت ساعت رولکس دارد. موتور به کار رفته در این ساعت کوارتز Miyota 2350-eh101 می‌باشد. همچنین از این ساعت ضد آب برای شنا در عمق کم مانند استخر به راحتی می‌توانید استفاده کنید.

ساعت سوئیسی مردانه برند متی تیسوت مدل H7053AI:

برند ساعت مچی متی تیسوت یکی از برند‌های ساعت سوئیسی است که میتواند در رده برندهای نیمه لوکس یاد شود. این ساعت سوئیسی مردانه دارای موتور اتوماتیک (مکانیکی) است و با طراحی قلب باز داخل صفحه زیبایی قطعات داخل موتور کاملا مشخص است. ساعت قلب باز به چنین ساعت‌هایی گفته می‌شود که از داخل صفحه قسمتی از موتور مکانیکی مشخص باشد. این ساعت مردانه بند چرمی در حین سادگی دارای زیبایی و شیکی است که قطعا به جذابیت استایل شما کمک می‌کند. استفاده از چرم طبیعی، شیشه یاقوت کبود و استیل ضد زنگ نشان دهنده کیفیت بالای این ساعت متی تیسوت است. به علاوه که با توجه به چنین امکاناتی قیمت مناسبی هم دارد.

خرید ساعت مردونه اورجینال و برند:

با وجود برند و طراحی‌های متنوع در صنعت ساعت سازی طبیعی است که در زمان خرید ساعت مچی مردانه دچار سردرگمی یا تردید شوید. برای تجربه یک خرید درست و مطمئن کمک گرفتن از متخصصان ساعت مچی راه حل مناسبی است. سایت اینترنتی و فروشگاه ایران تایمر، اولین سایت مرجع ساعت مچی اورجینال در ایران است که با تجربه بیش از ۱ دهه می‌تواند بهترین مشاور برای شما باشد. ایران تایمر یک سایت مطمئن است که با نمایندگی بیش از ۳۰۰ برند جهانی، خرید ساعت مچی اصل را به شما ضمانت می‌دهد.

امتیاز شما به این پست