چگونه سایز و حجم آلت مردانه را بدون عارضه افزایش دهیم


برای بسیاری از مردم، هویت و عزت نفس عمیقاً در تصویر تناسلی ریشه دارد. برای افرادی که در مقایسه با ایده آل ذهنی خود احساس ناراحتی می کنند، ممکن است کاهش عزت نفس را تجربه کنند. اما جای نگرانی نیست، راه های زیادی برای افزایش سایز و حجم آلت مردانه وجود دارد. از جراحی گرفته تا استفاده از لوسیون ها، کرم ها، قرص ها، دستگاه های وکیوم مردانه و اکستندرها. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از روش های غیر جراحی استفاده کنند زیرا مقرون به صرفه هستند و نیازی به دوره نقاهت ندارند.

اکثر مردان بر این باورند که هرچه آلت تناسلی بزرگتر باشد، زندگی جنسی بهتری دارد. همچنین این عقیده وجود دارد که بیشتر زنان دوست دارند همسرشان آلت تناسلی بلندتر و ضخیم‌تری داشته باشد. در موقعیت های مختلف، اندازه آلت تناسلی می تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال، عواملی مانند خستگی، استرس، سطح تحریک جنسی یا تعداد دفعات رابطه جنسی منظم بر اندازه آلت تناسلی در حالت نعوظ تأثیر می گذارد. برای بررسی روش های مختلف افزایش سایز و حجم آلت تناسلی با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

: گزینه های مختلفی برای افزایش سایز و حجم در ناحیه آلت تناسلی وجود دارد. برخی از آنها عبارتند از

: روش های غیر جراحی

  1. قرص، کرم، لوسیون، روغن : این محصولات معمولا حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون هایی هستند که می توانند به تدریج سایز آلت تناسلی را افزایش دهند.

یکی از محصولات موثری که می تواند به شما کمک زیادی کند روغن ترکیبی کاروتن و زالو است.

نتایج استفاده از روغن کراتینه مخلوط و زالو برای زنان و مردان مثبت است، زنان از روغن کراتینه مخلوط برای حجم دادن به ران ها، سینه ها، گونه ها و لب های خود استفاده می کنند. مردان نیز از این روغن بیشتر برای افزایش سایز آلت تناسلی خود استفاده می کنند تا به اندازه ایده آل خود برسند. این روغن کاملا طبیعی است و نگران عوارض آن نباشید.

دستگاه جاروبرقی مردانه Ternado به لطف عملکرد خود باعث خون رسانی بیشتر به دستگاه تناسلی نسبت به قبل می شود. به همین دلیل گفته می شود که استفاده از این دستگاه می تواند منجر به افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان شود. البته این دستگاه برای افرادی که توانایی نعوظ پایین دارند تجویز می شود. زیرا وکیوم می تواند به سرعت مرد را به نعوظ کامل برساند. این پمپ ها برای درمان کوتاه مدت ناتوانی جنسی استفاده می شوند. اما استفاده زیاد از آن می تواند به بافت آلت تناسلی آسیب برساند و منجر به نعوظ ضعیف تر شود.

منبسط کننده مغناطیسی به لطف آهنربای خود باعث افزایش خون رسانی به آلت تناسلی می شود.این دستگاه باعث افزایش قطر و سایز و طول آلت در مردان می شود.همچنین این دستگاه دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و اتحادیه بهداشت اروپا می باشد.

4. تند تند زدن:

Jelqing تمرینی است که در آن آلت تناسلی که در حالت آرام قرار دارد، به طور مکرر با استفاده از انگشت شست و سبابه کشیده می شود تا اندازه آن در حالت نعوظ افزایش یابد. فرضیه پشت این حرکت این است که تمرینات کششی ظرفیت خون رسانی بافت های آلت تناسلی را افزایش می دهد که به نظر می رسد منجر به افزایش طول و قطر آلت تناسلی می شود.

5. ورزش کگل :

اگرچه این ورزش مربوط به کف لگن است، اما می تواند در افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان موثر باشد. برای انجام تمرینات کگل ابتدا باید یاد بگیرید که عضلات کف لگن خود را کنترل کنید. برای اینکه بفهمید این عضله دقیقاً کجاست بعد از ادرار کردن، سعی کنید ادرار را در وسط آن متوقف کنید. در این زمان متوجه انقباض عضلات کف لگن خواهید شد. با دانستن این قسمت، اکنون می توانید آن را کنترل کنید.

روش های جراحی :

دو نوع جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد:

بزرگ کردن آلت تناسلی به دو روش انجام می شود، یا با پیوند سلول های چربی از سایر قسمت های بدن به آلت تناسلی و یا با تزریق چربی به آلت تناسلی. با گذشت زمان، بدن می تواند چربی را جذب کند و آلت تناسلی را به اندازه قبلی خود بازگرداند.

در تکنیک لیفت رباط، رایج ترین تکنیک لیفت آلت تناسلی شامل بریدن رباطی است که آلت تناسلی را به استخوان شرمگاهی متصل می کند، سپس پوست را به پایه آلت تناسلی پیوند می زنند تا طول آن افزایش یابد. این عمل باعث افزایش طول آلت به میزان 2 تا 4 سانتی متر می شود.

آزمایشات بالینی جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی:

بر اساس یک مطالعه اخیر، جراحی های بزرگ کردن آلت تناسلی به طور کلی بی اثر هستند و می توانند آسیب های روحی و جسمی قابل توجهی برای مردان ایجاد کنند.علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که این جراحی ها با نتایج درمان ضعیف و سطح پایین رضایت همراه است.

اندام تناسلی تا چه سنی رشد می کند؟

آلت مرد پس از تولد به تدریج رشد می کند. با این حال، مهمترین رشد در دوران بلوغ یا بین سنین 12 تا 16 سالگی رخ می دهد. بلوغ معمولاً در مردان بین 9.5 تا 14 سالگی شروع می شود و می تواند تا 4 سال ادامه یابد. آلت تناسلی مردان معمولاً در سن 18 یا 19 سالگی به حداکثر طول خود می رسد. با این حال، برخی از افراد رشد دستگاه تناسلی را تا اوایل 20 سالگی تجربه می کنند.

نتیجه:

طبیعی است که گاهی نگران اندازه طبیعی آلت تناسلی خود باشید. با این حال، نباید اجازه دهید این نگرانی ها بیش از حد شود. اندازه متوسط ​​آلت تناسلی کوچکتر از آن چیزی است که عموم مردم فکر می کنند. اما عواملی مانند تستوسترون پایین، چاقی و حتی سن می توانند بر اندازه آلت تناسلی شما تأثیر بگذارند.

توجه! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر