ژل، بوتاکس و کاشت مو


در سال های اخیر، به دلیل پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه پزشکی و جراحی زیبایی، افراد را برای تجربه روش‌های متنوعی برای بهبود ظاهر و جوانی خود می‌کشاند. این روش‌ها، از تزریقات ژل بوتاکس (برای جوانسازی پوست) گرفته تا کاشت مو ، بستری برای افراد فراهم کرده است که نه تنها به افراد این امکان را می‌دهند که ظاهر خود را به دلخواه تغییر دهند بلکه به عنوان راهکارهایی موثر در حفظ جوانی و بهبود اعتماد به نفس عمل می‌کنند.

در این راهنما به روش های محبوب پزشکی زیبایی در زمینه تزریق ژل، بوتاکس و میکروبلیدینگ ابرو و معرفی مراکز معتبر پرداخته ایم

تزریق ژل: راز زیبایی و جوانی در دُزهای کوچک

بادکنک پر شده ای را تصور کنی که هوای آن را کم کم خالی میکنید! بله این همان اتفاقی است که در جریان روند بالا رفتن سن در زیر پوست ما می افتد. کلاژن پروتئینی است که مسئول استحکام بافت پوست است و بعد از پایان سن رشد، تولید آن کاهش میابد در نتیجه پوست شل میشود و لایه ها پوست دچار چین خوردگی یا همان چین چروک میشود، به دلیل جاذبه پوست به سمت پایین کشیده میشود و خطوط نمایان تر میشود

اینجاست که با استفاده از فیلرها(پرکننده ها) مانند ژل میتوان این روند را کند یا معکوس کرد. جدای از پر کردن چین چروک ها با تزریق ژل مزیت دیگر آن کانتور و فرم دهی است و میتوان زوایای صورت را با این ماده پرکننده شکل و فرم دلخواه دهید. همچنین یکی از محبوب تری روش های برای برجسته کردن و فرم دهی به لب است.

با همه مزیت هایی که بیان شد اما یک نکته مهم برای دستیابی به همه اینها پیدا کردن دکتر متخصص و با تجربه تزریق ژل لب است زیرا در صورت اعمال این روش ها توسط افراد غیر متخصص نتیجه خوبی دریافت نخواهید کرد و از همه مهمتر ریسک اینکه دچار عارضه شوید نیز بالا میرود

اگر در شهر کرج هستید برای دریافت بهترین خدمات تزریق ژل لب در کرج همراه ما باشید.

خطوط زمان را پاک کنید: بازیابی جوانی و زیبایی با بوتاکس

پوستی صاف و بدون چین چروک مطمعنا خواسته همه ماست اما از طرفی هم فیزیولوژیک بدن راه خود را پیش میگیرد و طی گذشت زمان ناگزیر خطوط به دلایل گوناگون جای خود را در چهره ما باز میکنند.

خوشبختانه در عصر حاضر با پیشرفت علم در زمینه زیبایی ما دیگر مجبور نیستیم این چین و چروک ها را در صورت خود تحمل کنیم. سم بوتولینوم نوع A که با نام تجاری بوتاکس شناخته میشود از روش های محبوبی هست که مارا در این مسیر کمک میکند از این خطوط در چهره خود رها شویم

شاید برای خیلی های این سوال پیش آماده باشد که چرا از ژل برای رفع چین چروک استفاده نکنیم البته که استفاده بجا و درست از ژل برای رفع چین چروک خیلی هم خوب است اما این مسئله را باید بدانیم که علت ایجاد همه چین چروک ها یکسان نیست مثلا اگر چین چروک به خاطر کمبود کلاژن در پوست ایجاد شده اشد بله ژل بهترین انتخاب است ولی در صورتی که این خطوط به علت حرکت ماهیچه ایجاد شده باشد بوتاکس راهکار درمان آن است

برای مثال علت اصلی ایجاد خطوط پیشانی حرکت مداوم ماهیچه های اخمی است که در بالای چشم و زیر ابرو ها قرار دارد و به مرور زمان باعث چین خوردگی در پیشانی میشود و یا حرکات ماهیچه های پلک موجب ایجاد چین و چروک در اطراف چشم میشوند

سم بوتولینوم دراصل ویژگی فلج کنندگی دارد و نوع A این سم، که دزهای بسیار ضعیف شده است برای از کار انداختن موقت ماهیچه ها یا ضعیف کردن حرکات ماهیچه کاربرد دارد به همین دلیل است که تزریق بوتاکس برای چین چروک هایی که در اثر حرکات ماهیچه ایجاد شده اند بسیار موثر عمل میکند

با توجه به اینکه استفاده نابجا با دز کنترل نشده از بوتاکس میتواند عوارض خطرناکی در بر داشته باشد، پیشنهاد ما به شما این است که این روش جوانسازی را توسط بهترین دکتر بوتاکس در کرج انجام دهید تا از نتایج عالی و ایمن بوتاکس بهره مند شود.

با کاشت مو به روزهای جوانی برگردید

مطمئنا نمیتوان ریزش مو طاسی را یکی از نشانه های پیری داست اما میتوان این واقعیت را قبول کرد موهای پرپشت در ایجاد ظاهری جوان و زیبا خیلی خیلی موثر است. مو یکی از عناصر چهره است که مدل های متفاوت آن که نه تنها در فرم چهره بلکه در استایل کلی ما تاثیر بگذارد. همچنین مدل دادن مو از یکنواختی سیمای ما جلوگیری میکند.

با همه اینها چرا باید فرصت داشتن موهایی زیبا و پرپشت را از دست بدهیم؟

خوشبختانه در دنیای امروز و متد های جدید کاشت مو میتوان معضل کم پشتی و بی مویی را برطرف کرد. جراحی کاشت مو که از روش های پزشکی زیبایی محبوب به خصوص در آقایان است یک فرآیند مدرن و کارآمد که نه تنها به شما بازگردانی جلوه و جوانی طبیعی موها را می‌آورد بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس و احساس بهتر در زندگی می‌شود.

کاشت مو با توجه به بانک موی افراد و میزان گرافت های مورد نیاز هر فرد با چندین روش انجام میشود تا بتوان پاسخگوی نیاز اکثر افراد باشد.

یافتن کلینیک های تخصصی برای این عمل بسیار مهم است زیرا ماندگاری پیوند گرافت ها، طبیعی بودن خط رویش مو و نداشتن عوارض از اساسی ترین نتایجی است که از کاشت مو باید انتظار داشته باشید

شیراز یکی از شهرهای مهم است که تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو و بهترین دکترهای کاشت مو در آن فعالیت دارند و سالانه افراد زیادی برای انجام کاشت مو شیراز به این شهر سفر میکنند.

میکروبلیدینگ ابرو روایت یک چهره زیبا با مدل ابروی خاص

میکروبلیدینگ یک روش آرایش نیمه دائمی برای ابروها است. در این روش از یک ابزار دستی با تیغه شیب دار یا یو شکل استفاده می شود که رنگدانه را به روشی بسیار دقیق در سطح پوست رسوب می دهد. برخلاف خالکوبی که رنگدانه را در عمق درم کاشت میشود، میکروبلیدینگ فقط روی اولین لایه پوست ( اپی درم ) تأثیر می‌گذارد، دقیقاً مانند برش کاغذ.

به لطف ابزار تخصصی، میکروبلیدینگ ضربات ظریف و واقعی را ایجاد می کند که الگوی موهای طبیعی ابرو را تقلید می کند.

میکروبلیدینگ چقدر دوام دارد؟

از آنجایی که میکروبلیدینگ فقط سطح پوست را تغییر می دهد، اثرات آن موقتی است و با گذشت زمان از بین می رود. بسته به متغیرهای خاصی مانند نوع پوست و رنگ موی بیمار، اثرات یک روش میکروبلیدینگ باید بین ۱۲ تا ۳۰ ماه باقی بماند.

قیمت میکروبلیدینگ چقدر است؟

یکی از مهمترین سوالات هنگام تصمیم به میکرو پرسیدن قیمت آن است اما جواب سوال آن یک جواب مشخص نیست زیرا قیمت میکروبلیدینگ ابرو به عوامل متعددی مثل مواد استفاده شده میزان تخصص پیگمنتر موقعیت مرکزی که به آن مراجعه کردید و خدمات رفاهی که در آن مرکز به مشتریان میدهند بستگی دارد و نرخ ثابتی ندارد

اما در سال ۱۴۰۲ به طور حدودی میتوان گفت که این هزینه از ۱.۵ میلیون شروع میشود .

بهتر است قبل از اقدام از چندین مرکز میکروبلیدینگ قیمت بگیرید و نمونه کار ها را با هم مقایسه کنید و توصیه میشود هرگز انتخاب میکروبلیدینگ کار را به قیمت وابسته نکنید، بلکه به کیفیت و تجربه نیز توجه کنید.

این روش طراحی ابرو یک کار تخصصی و نیاز به مهارت و هنرمندی بالا پیگمنتر دارد و اگر صرفا به قیمت توجه کنید نه به جوانب دیگر امکان دارد هم از نتیجه کار راضی نباشید هم به سلامتی پوست شما آسیب برسد و یا اینکه ماندگاری کار بالا نباشد و دوباره برای شما هزینه تراشی اضافه شود.

اگر واقعا بحث تامین هزینه برایتان سخت است میتوانید با تحقیق بهترین مرکز را پیدا کنید و منتظر تخفیف های ماهانه و سالانه ای که معمولا اعلام میکنند بمانید و اینطوری با یک تیر دو نشان زده اید.

آیا میکروبلیدینگ خطراتی دارد؟

خوشبختانه میکروبلیدینگ غیر جراحی است و کمترین خطر را دارد. به دلیل ماهیت عمل، انتظار درد و ناراحتی بسیار ناچیز وجود دارد. البته این درد معمولاً با کمک برخی بی حس کننده های موضعی قابل تحمل است.

مواردی که بعد از میکروبلیدینگ باید از آنها اجتناب کنید

به طور معمول، به بیشتر بیماران آموزش داده می شود که در ۱۴ روز اول پس از درمان از موارد زیر اجتناب کنند:

  • دست زدن به ابروها (به استثنای شستن و اعمال هر گونه درمان مراقبتی)
  • استفاده از آرایش، لوسیون یا کرم
  • فعالیت هایی که منجر به تعریق بیش از حد می شود
  • برنزه شدن یا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید

برای پیدا کردن بهترین و تخصصی‌ترین کلینیک‌های زیبایی که این خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهند، بهتر است به وب سایت آناهید بیوتی به نشانی www.anahidbeauty.ir مراجعه کنید.

وب سایت آناهید بیوتی بهترین مراکز و کلینیک‌های زیبایی که به طور تخصصی خدمات زیبایی را به شما ارائه می‌دهند معرفی می‌کند؛ تا بتوانید از طریق مشاوره و راهنمایی مراکز و کلینیک‌های زیبایی که این وب سایت معرفی می‌کند، از قیمت و سایر خدمات زیبایی مطلع شوید.