کجا در کیش غذا بخوریم؟ بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی می کنیم



شهرها و جزایر جذاب و دیدنی زیادی در کشور عزیزمان ایران وجود دارد. استان هرمزگان در جنوب کشور یکی از زیباترین و دیدنی ترین استان های کشور است که جزایر جذابی در آن واقع شده است. یکی از جزایر جذاب و زیبای استان هرمزگان جزیره کیش است که مملو از جاذبه ها، تفریحات، گردشگری و رستوران های معروف است.

یکی از مهم ترین دغدغه های گردشگران در سفر به شهرهای دیگر، کشف بهترین رستوران های آن شهر است و جزیره کیش برای این کار بسیار مناسب است. زیرا بهترین و متنوع ترین منو را می توانید در رستوران های این شهر پیدا کنید. اگر قصد دارید با قیمت مناسب به کیش سفر کنید، روی لینک (https;//lahzeakhar.com/tur-kish) کلیک.

رستوران میرمحنا

یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین رستوران های کیش که غذاهای آن معروف و پرطرفدار است، رستوران میرمهنا است. زیرا این رستوران به تهیه غذاهای دریایی لذیذ معروف است. این رستوران در منطقه میرمخنا قرار دارد و به همین دلیل به این نام شهرت دارد.

کیفیت بالای غذاهای این رستوران و تنوع در طعم فوق العاده غذاهای دریایی و کبابی موجود، آن را از سایر رستوران های شهر متمایز می کند. یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین غذاهای این رستوران قلیه ماهی است. لازم به ذکر است که هنگام صرف غذا در این رستوران، موسیقی زنده جذابیت فضا را چند برابر می کند و می تواند فضایی رمانتیک را برای شما تداعی کند.

رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل کیش قرار دارد که از پنجره این رستوران می توانید منظره زیبای ساحل را ببینید. از دیگر ویژگی های جذاب این رستوران نزدیکی به سواحل نیلگون خلیج فارس است که این فرصت را برای مسافران فراهم می کند تا پس از صرف غذا به این سواحل رفته و از مناظر زیبا و بکر لذت ببرند. یکی دیگر از مزیت های این رستوران نسبت به سایر رستوران های جزیره کیش وجود پارکینگ اختصاصی در محوطه رستوران است که می توانید با خیال راحت ماشین های خود را تمیز کنید و در کمال آرامش غذا بخورید.

  • آدرس رستوران میرمهنا: بیچ بار خیابان پروین اعتصامی جنب هتل تاپ رز

  • شماره تماس رستوران میرمهنا: 444228855-176

رستوران کوه نور

از دیگر رستوران های جذاب و خاص جزیره کیش می توان به رستوران کوه نور اشاره کرد که با نام خود، فضای داخلی خود را از سنگ و سنگ طراحی کرده است که جذابیت آن را دو چندان کرده است. برای زیباتر شدن فضای داخلی رستوران، آبشارهایی نیز در طراحی این رستوران گنجانده شده است که همراه با نقوش حکاکی شده از ایران باستان بر روی دیوارهای داخلی رستوران، بر جذابیت این رستوران می افزاید و آن را از سایر رستوران ها متمایز می کند. رستوران های این شهر نمای بیرونی این رستوران شباهت زیادی به کوه دارد و به دلیل نورپردازی خاصی که روی آن اجرا شده است آن را بیشتر شبیه کوه کرده است و به همین دلیل به آن نور می گویند. وسعت این رستوران حدود 600 متر است که شامل منوی غذایی بسیار متنوعی شامل غذاهای دریایی، محلی، ایرانی و فرنگی می باشد که برای هر سلیقه ای طراحی شده است. یکی دیگر از ویژگی های بارز رستوران کوه نور وجود یک کافه در طبقه بالای این رستوران است که موسیقی زنده پخش می کند، می توانید با صرف غذا در این رستوران لحظات زیبایی را ثبت کنید.

  • آدرس رستوران کوه نور: میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش

  • شماره تماس رستوران کوه نور: 44424888-076

رستوران توتی فروتی

از دیگر رستوران های جذاب جزیره کیش، رستوران توتی فروتی است که درست در کنار سواحل آبی خلیج فارس قرار دارد. در واقع می توان گفت رستوران توتی فروتی در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد که یکی از رستوران های محبوب این منطقه است. این رستوران به دلیل وسعت بزرگی که دارد می تواند پذیرای 500 نفر در یک زمان باشد.

در بین رستوران های این منطقه، یکی از کامل ترین منوهای موجود متعلق به رستوران توتی فروتی است; چرا که این رستوران با ایجاد منوی خلاقانه ای مانند غذاهای محلی، اصیل ایرانی، پیتزا، غذاهای خارجی و غذاهای دریایی، توانست نظر مثبت بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

طراحی سقف این رستوران نیز از چوب ساخته شده است و می تواند لذت صرف غذا در فضایی کاملا چوبی و طبیعی با دید دریا را برای مسافران و مشتریان محلی خود به ارمغان بیاورد. البته ناگفته نماند که این رستوران هر روز دارای موسیقی زنده نیز می باشد و در صورت تمایل می توانید در زمان مناسب به آنجا بروید و به موسیقی محلی گوش دهید.

رستوران فودلند

از دیگر رستوران های زیبا و جذاب کیش می توان به رستوران فودلند اشاره کرد که در نزدیکی ساحل مرجان قرار دارد. این رستوران در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و مساحت آن بیش از 2000 متر مربع است. وجود فضای کافی در این رستوران زمینه را برای طراحی داخلی خاص آن فراهم کرده است به همین دلیل رستوران فود لند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام از این سالن ها دارای تزیینات خاصی با نورپردازی جذاب و خاص هستند که همگی برای انواع مختلف مناسب هستند. غذا هر سلیقه ای در نظر گرفته می شود.

یکی از ویژگی های بارز این رستوران تنوع غذایی بسیار زیاد از نظر دسر و غذا می باشد. در واقع می توان گفت بیش از 100 نوع غذا و دسر در این رستوران تهیه می شود که شامل غذاهای ایرانی، فرنگ، دریایی و سنتی و … می شود که مواد اولیه آن با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای جهانی تهیه و تهیه می شود. .

رستوران فودلند به دلیل وسعت زیاد داخل رستوران، برای جلب رضایت بیشتر مشتریان، دو کافی شاپ را در نظر گرفته است. یکی از این کافه ها صرفاً برای سرو بستنی و انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دیگری صرفاً برای تهیه چای و قلیان برای مشتریان مسافر و گران قیمت است.

  • آدرس رستوران فودلند: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین المللی مرجان

  • شماره تلفن رستوران فودلند: 444666333-076

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار که به عنوان یکی از منحصربفردترین رستوران های کیش محسوب می شود برای اولین بار از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به محیط وسیع و استفاده از طراحی داخلی بسیار جذاب، این رستوران توانسته است فضای مناسبی را ارائه دهد. بستری برای حضور مسافران و مردم محلی در این منطقه. این امکان برای همه افراد وجود دارد که یکی از پادگان ها یا محوطه های سرپوشیده این رستوران را انتخاب کنند و غذای مورد نظر خود را بر اساس غذاهای ایرانی و بین المللی موجود در منو انتخاب کنند.

  • آدرس رستوران رویال استار: بلوار صدف فاز اول ساختمان بساک طبقه سوم

  • شماره تلفن رستوران رویال استار: 4445540771-176

آخرین کلمه

اگر به جزیره کیش سفر می کنید، می توانید از یکی از این موارد استفاده کنید رستوران های معروف کیش غذاهای جذاب و لذیذ هر یک از این رستوران ها را در فضایی دنج و زیبا انتخاب کنید و لذت ببرید.با مراجعه به رستوران های کیش این فرصت را دارید که در کنار سواحل خلیج فارس غذا بخورید و لحظاتی ناب را سپری کنید، ثبت نام کنید.

/ توجه: این مقاله یک گزارش تبلیغاتی است و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات وارد شده ندارد.