یک حرکت دهنده قابل اعتماد، با لوازم حمل با کیفیت بالا و کاربردی



فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی مبلمان “Easypack”.

اسباب کشی یکی از کارهایی است که نیازمند تهیه شرایط مناسب و تجهیزات مطمئن است. زیرا در هر اسباب کشی قسمت بزرگی از سرمایه معیشتی مردم دخیل است یعنی. مبلمان منزل آنها لوازمی که برای تهیه هر یک از آنها زمان و هزینه زیادی صرف می شود و خطر آسیب در هنگام جابجایی به راحتی قابل چشم پوشی نیست.

بلکه باید به دنبال راه هایی برای کاهش هر چه بیشتر این احتمال بود. یکی از بهترین راه ها برای افزایش چشمگیر ایمنی اسباب کشی استفاده از مبلمان مناسب و با کیفیت است. به عنوان مثال مقواهای قابل جابجایی یا حباب های نایلونی و لوازم جانبی مختلف که ظاهر و کیفیت آنها برای ایمنی مبلمان منزل شما در روند جابجایی تاثیر مستقیمی بر راحتی خیال شما دارد.

اما به یاد داشته باشید که برعکس این داستان می تواند بسیار خطرناک باشد. وقتی به جای جعبه مبلمان جدید و مستحکم به جعبه های قدیمی و مستعمل تکیه می کنید، به این معنی است که وسایل گران قیمت و با ارزش خود را در معرض آسیب جدی قرار می دهید.
در ادامه قصد داریم به معرفی لوازمی بپردازیم که هر کدام می توانند نقش موثری در سلامت مبلمان شما در حین جابجایی داشته باشند.

چه لوازم جانبی برای مبلمان بخریم؟

هنگام انتخاب مبلمان، همه چیز به نوع و اندازه مبلمان شما بستگی دارد. شاید خانه شما پر از ظروف شکستنی مختلف است و برای جابجایی اثاثیه بیش از هر چیز دیگری باید چسب پهن و حباب بند را در نظر بگیرید. شاید یک کتابخانه غنی پر از کتاب های ارزشمند خانه شما را تزئین کند و در اینجا قبل از هر چیز باید به دنبال جعبه های مقوایی مناسب برای بسته بندی کتاب ها باشید. بنابراین شما هستید که با یک ارزیابی ساده وسایل مورد نیاز برای جابجایی را انتخاب می کنید.

مبلمان از چه چیزی ساخته شده است؟

این لوازم انواع مختلفی دارند و البته در ساخت آنها از مواد مختلفی استفاده می شود که نوع متریال کیفیت مبلمان و قابلیت اطمینان آن را تعیین می کند. فروشگاه اینترنتی ایزی پک یکی از کامل ترین فروشگاه های مبلمان می باشد که تمامی لوازم آن از مواد درجه یک ساخته شده و به شما عزیزان عرضه می شود.بیایید نگاهی دقیق به این لوازم داشته باشیم.

مبلمان مقوایی

تصور جابجایی مبلمان بدون مقوا غیرممکن است. اما شما نمی توانید هر کارت را حفظ کنید مبلمان مقوایی در نظر گرفته شده هنگام اسباب کشی به مقوای نیاز دارید که بتواند محافظ خوبی برای مبلمان منزل شما باشد. مقواهایی که در هنگام جابجایی می توانند در برابر ضربه های احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان دهند و اجازه ورود فشار خارجی به داخل محتویات و آسیب رساندن به مبلمان را نمی دهند.
این جعبه های مبلمان در اندازه های مختلفی تولید می شوند که عبارتند از:

جعبه مبلمان سایز کوچک

حجم فضای داخلی در این کارتن 55 لیتر و ابعاد این کارتن مبلمان 50 × 40 × 35 سانتی متر می باشد و مهمتر از همه این کارتن ها برای بسته بندی اثاثیه ظریف و شکننده طراحی شده اند که قرار دادن اقلام ظریف در کارتن های بزرگ باعث می شود. خیلی سنگین می شود و این می تواند تهدیدی جدی برای مبلمان باشد.

جعبه مبلمان بزرگ

حجم فضای داخلی در این جعبه 130 لیتر و ابعاد این جعبه مبلمان 50x50x65 سانتی متر می باشد. حداکثر وزنی که این کارتن نورد می تواند تحمل کند 30 کیلوگرم است و بهترین انتخاب برای بسته بندی انواع لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه و ظروف پلاستیکی حجیم می باشد.

جعبه مبلمان سایز متوسط

حجم فضای داخلی این جعبه 98 لیتر و ابعاد آن 50*50*50 سانتی متر می باشد. همچنین حداکثر وزنی که این مقوای بسته بندی کالاهای خانگی می تواند تحمل کند 30 کیلوگرم خواهد بود. این کارتن بهترین انتخاب برای بسته بندی مواد غذایی خانگی محسوب می شود. این اقلام کوچک شامل مواد شوینده، مواد غذایی موجود در کمدها و اقلام متفرقه مانند وسایل تزئینی و تزئینی است که می توان به خوبی در کارتن های متحرک سایز متوسط ​​بسته بندی کرد.

مبلمان مقوایی برای حمل کتاب

حجم فضای داخلی این جعبه 34 لیتر و ابعاد این جعبه 35*35*33 سانتی متر می باشد. افرادی که اهل کتاب و مطالعه هستند همیشه با مشکل بسته بندی کتاب ها و انتقال آن ها به خانه جدید خود با جابجایی مواجه هستند، اما این جعبه های مقوایی به گونه ای طراحی شده اند که می توانند وزنه های سنگین را با کفی های مقاوم حمل کنند.

اسکاچ

هنگام جابجایی اثاثیه به نظر می رسد که بدون چسب پهن هیچ چیز سر جای خود نمی ماند. نایلون و پوشش حباب دار از تجهیزات حذف می شوند. ته کارتن ها باز مانده و چند اتفاق ناگوار دیگر که همه از لزوم استفاده از یکی می دانند اسکاچ آنها مبلمان مناسب و بادوام را ارائه می دهند. در ایزی پک می توانید انواع چسب های پهن را در رنگ ها و اندازه های مختلف خریداری کنید.

پلاستیک حباب دار ضربه گیر

این وسیله ساده اما کاربردی را نمی توان در مبلمان نادیده گرفت. این حباب ها می توانند امنیت اقلام حساس و ارزشمند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند. چند کت از این کافی است پلاستیک بادکنکی آن را دور مبلمانش پیچید و با چسب پهن ثابت کرد و در جعبه مبلمان گذاشت تا 80 درصد این وسایل از ضربه و فشار خارجی در امان بماند.

ضایعات لباس

یکی از مشکلاتی که اکثر افراد در حین جابجایی و بعد از حرکت با آن مواجه می شوند، جابجایی لباس ها و چروک شدن آن ها پس از حرکت است. اینجاست که داشتن وسیله ای برای جابجایی ایمن لباس ها بدون چروک شدن به یک ضرورت تبدیل می شود. رخت آویز Easy Pack در طرح ها و اندازه های مختلف می تواند انتخاب خوبی برای بسته بندی لباس ها و سایر لوازم پارچه ای شما باشد.

محصولات دیگر

علاوه بر لوازم اولیه اسباب کشی، ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که می تواند به افراد در حال جابجایی کمک زیادی کند. این اقلام چسب، چاقو، طناب و بسیاری از اقلام دیگر هستند که در فروشگاه ایزی پک در دسترس عموم قرار گرفته و خرید آن آسان است.

برای مشاهده تمامی محصولات فروشگاه ایزی پک می توانید نام «ایزی پک» را در گوگل جستجو کنید یا مستقیماً به www.easypackco.com مراجعه کنید.

/ توجه: این مطلب یک گزارش آگهی می باشد و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات وارد شده ندارد.