۷ تا از بهترین فست فودهای کرمان را به شما معرفی می کنیم


کرمان یکی از شهرهای بزرگ ایران است که آثار تاریخی زیادی مانند قلعه دختر و اردشیر را در خود جای داده است. این شهر با وجود جاذبه هایش، اکنون به یکی از مراکز اصلی گردشگری ایران تبدیل شده و توانسته مسافران زیادی را به خود جذب کند. به همین دلیل هر روز به امکانات رفاهی این منطقه از ایران اضافه می شود که نمونه آن فست فودها و رستوران های شهر است. در این مطلب قصد داریم فست فودی هایی را که در کوچه پس کوچه های کرمان واقع شده اند و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند، معرفی کنیم.

معروف ترین فست فود کرمان

اگر ساکن کرمان هستید یا قصد سفر به این شهر را دارید بهتر است نام فست فود موارد زیر را در نظر داشته باشید:

فست فود خوب من

فست فود خوب من که منوی کاملی از انواع ساندویچ، پیتزا، پیش غذا و نوشیدنی می تواند اولین انتخاب شما برای ناهار یا شام در کرمان باشد. اکثر نظرات ثبت شده برای این مجموعه نشان از کیفیت خوب غذا، خدمات و سرویس دهی عمومی دارد و به همین دلیل توانسته نام خود را در بین بهترین رستوران های شهر قرار دهد. این مجموعه به مشتریان خود امکان سفارش آنلاین را می دهد. اگر قصد سفارش آنلاین غذا را دارید از فست فود خوب من می توانید روی لینک کلیک کنید

فست فود پرسپولیس

این فست فود در خیابان شهید رجایی قرار دارد. مجموعه ای کوچک و بسیار ساده، البته پرفروش ترین ظروف مربوط به سفارشات آنلاین خب در فست فود پرسپولیس همه چیز در بهترین حالت است. طعم غذا بی نظیر است و حجم سرو نسبت به قیمت هر ساندویچ بسیار بالاست. علاوه بر این نکات بهداشتی نیز در این مجموعه بسیار مورد احترام است. منوی کامل و اطلاعات مرتبط فست فود پرسپولیس می توانید آن را در لینک پیدا کنید دیدن

نیاز به فست فود

انتخاب بعدی شما برای خرید فست فود در کرمان نوجان است. این سالن در بلوار معلم کرمان واقع شده و انواع غذاهای فست فود را در اختیار شما قرار می دهد. مکانی برای نشستن و صرف غذا نیز در نظر گرفته شده است. نوجان دو شعبه دیگر در رفسنجان دارد. در تمامی شعبه های این فست فود کیفیت غذا در سطح بالایی قرار دارد و در منوی آنها می توانید انواع پیتزا، سالاد، ساندویچ و پیش غذا را مشاهده کنید. به خرید اینترنتی فست فود کرمان شما می توانید نام نوجان را در آن پیدا کنید ارتباط /service/restaurant/city/Kerman?page=0 پیدا می کنم.

فست فود داغ داغ

فست فود دیگری به نام داغ داغ در بلوار جمهوری کرمان قرار دارد که یکی از بهترین های منطقه به حساب می آید. جذابیت این مجموعه از همان ابتدا در نور و رنگ آن احساس می شود. این مجموعه در یکی از خیابان های شلوغ کرمان قرار دارد و به همین دلیل در بیشتر مواقع شلوغ و پر مشتری است. فضای بزرگ و میزهای چوبی داخل این مجموعه دکوراسیونی مدرن و ساده ایجاد کرده و می تواند پذیرای مشتریان زیادی باشد. هزینه غذاهای سرو شده در داغ داغ بسیار مناسب است و آن را به یکی از رستوران های مقرون به صرفه شهر تبدیل کرده است.

فست فود سر برگر

سر برگر در بلوار جمهوری واقع شده است و یک زنجیره غذایی کوچک و جمع و جور است. با ورود به این فست فود دو طبقه را می بینید که با دکوراسیونی ساده و معمولی آماده پذیرایی از مشتریان است. در سیر برگر کرمان می توانید انواع غذاهای فست فود مانند پیتزا، برگر، ساندویچ، آرد سوخاری و … را سفارش دهید. این غذاها با طعم های مختلف تند و ساده بنا به ذائقه شما تهیه می شوند. قیمت مناسب، رعایت بهداشت محیط، کیفیت خدمات و رفتار محترمانه کارکنان از جمله ویژگی های مثبت این فست فود است.

فست فود ایتالیایی پارما

پارما در بلوار فارابی واقع شده و یک رستوران مدرن و با کیفیت است. همانطور که از نام این مجموعه پیداست، منوی کاملا ایتالیایی دارد و برای علاقه مندان به این سبک غذا گزینه ایده آلی است. فضای داخلی پارما به سادگی با میز و صندلی های چوبی تزئین شده است و فضایی معمولی و صمیمی ایجاد می کند. همچنین دارای پارکینگ اختصاصی است که می توانید از آن استفاده کنید.

فست فود ایرانویچ

آخرین فست فود در لیست 7 عددی ما مربوط به ایرانویچ کرمان ه- این مجموعه در میدان کوثر و ابتدای بلوار نصر واقع شده و به دلیل مسیر مناسب و کیفیت بالای غذا در اکثر مواقع پر از مشتری است. ایرانویچ شعبه های مختلفی دارد و اولین شعبه آن در سال 1383 تاسیس شد و در تمامی شعبه های این فست فود، غذا بر اساس اصول بین المللی و با تجربه ترین متخصصان صنعت غذا و رستوران تولید می شود و به همین دلیل توانسته است جذب کند. مشتریان زیادی دارد و اکنون تبدیل به یک رستوران زنجیره ای شده است.

سفارش آنلاین غذا از فست فود کرمان در اسنپ فود

قطعا تعداد فست فودهای شهر کرمان بسیار بیشتر از موارد ذکر شده در اینجاست. اما موارد ذکر شده جزو با کیفیت ترین ها بوده و امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که در بالا لینک های مربوط به برخی از این فست فودها را مشاهده کردید، امکان سفارش آنلاین از آنها وجود دارد.

اکثر آنها در فست فود فعال هستند و یک صفحه اختصاصی در این بستر آنلاین دارند. با دسترسی به این صفحات می توانید اطلاعات کلی هر فست فود شامل آدرس، ساعت کار، نظرات مشتریان، منو و قیمت غذاها را مشاهده کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. در نهایت با پرداخت اینترنتی مبلغ خرید نهایی، غذای مورد نظر شما در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال می شود. اگر تجربه استفاده از خدمات هر یک از فست فودهای ذکر شده را داشته اید، نظر خود را در مورد طعم غذا، کیفیت سرویس و خدمات آن ها با ما در میان بگذارید.

اطلاعات بیشتر در مورد اسنپ فود:

وبلاگ فست فود: : /وبلاگ/مجله اینترنتی/

آدرس سایت: /

آدرس اینستاگرام:

آدرس اپلیکیشن اسنپ فود: /برنامه