⚡️🔥 فال روزانه تاروت پیشگویی سرنوشت آینده (پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲)


⭐️ فال روزانه تاروت ⭐️

فروردین

کارت تاروت: هفت جام

وقت آن است که فنجان عشق تان را پر کنید. شما شمع عاطفی خود را از هر دو طرف سوزانده اید و در سطح روح خسته شده اید.

این کارت، به شما امکان می دهد بدانید که می توانید انرژی خود را بازیابی کنید تا به نسخه تندرست و شاد خود بازگردید.

باید چند چیز اضافی را از برنامه خود حذف کنید تا بتوانید مدت زمانی را به خودتان اختصاص دهید.

حتی دلتان می خواهد فقط در رختخواب بمانید و تمام روز را چرت بزنید، هیچ اشکالی ندارد و برای شما خوب است. بدن شما به آن نیاز دارد، پس انجامش دهید.

اردیبهشت

کارت تاروت:  شش چوبدست

باورش سخت است که ببینید زمان زیادی از دوستی هایتان گذشته و هنوز هم با دوستان زمان کودکی تان در ارتباط هستید. فکر کردن به این دوستی های ناب، واقعا دلگرم کننده است.

این کارت، شما را دعوت می کند تا پیوندهایی را که در طول سال ها حفظ کرده اید جشن بگیرید. داشتن دوستی های خوب و طولانی مدت فوق العاده است.

خرداد

کارت تاروت: شیطان

باید بدانید که قرار نیست کاری را که دیگر کنار گذاشته اید، دوباره به خاطر خودتان یا دیگران انجام دهید.

ممکن است در تلاش باشید که عادت سیگار کشیدن را ترک کنید تا برگ جدیدی از زندگی را ورق بزنید و سالم تر باشید.

کارت تاروت شیطان، نشان می دهد که هوس هایی برای بازگشت به عادات قبلی خود خواهید داشت.

سعی کنید خود را حفظ نمایید. احساسی که دارید را تصدیق کنید، اما سعی کنید به سمت الگویی که می خواهید از آن دور شوید برنگردید.

تیر

کارت تاروت: نوباوه جام

شما بسیار احساساتی هستید، و وقتی چیز خوشایندی می شنوید یا ویدیویی را از شخصی می بینید که یک عمل محبت آمیز را نشان می دهد، شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

امروز با آن جنبه احساسی خود ارتباط برقرار کنید. نوباوه جام نشان می دهد که شما از بروز احساسات خود در مورد عشق و همه کارهای دلسوزانه، سود می برید.

مرداد

کارت تاروت: نه سکه

گاهی اوقات مردم به دنبال بحث کردن هستند و پول موضوعی است که می تواند همه را تحریک کند.

نه سکه، نشان می دهد که مسائل مالی تقریبا برای هر فردی که امروز ملاقات می کنید یک موضوع دردناک است. شاید بهتر باشد از صحبت کردن در مورد آخرین خرید گران قیمت خود اجتناب کنید.

درست است که خرید کالای لوکسی که خریده اید فوق العاده است، اما صحبت کردن در مورد آن، می تواند حس حسادت را در دیگران برانگیزد. خیلی مراقب باشد.

شهریور

کارت تاروت: دو جام

شما چیزهای زیادی دارید، و وقتی بین لحظات غم و شادی گیر می‌ کنید، حفظ تعادل بسیار سخت است. امروز ممکن است با احساساتی دست و پنجه نرم کنید که مدت هاست نداشته اید.

ممکن است در سوگ چیزی یا کسی باشید و متوجه آن نباشید. به خودتان اجازه دهید که انسان باشید و احساسات انسانی را سرکوب نکنید تا از پیچیدگی بیشتر آن ها جلوگیری شود. درعوض، آن ها را یادداشت کنید یا با یک دوست خوب صحبت کنید.

مهر

کارت تاروت: نوباوه چوبدست

هرگز آسان نیست که به کسی خبری را بدهید که شاید برایش خوشایند نباشد. امروز، ممکن است از چیزی که توسط فردی می شنوید، خوش تان نیاید.

ممکن است به خود بگویید او کیست که چنین چیزی را به شما می گوید! یا انتظار داشته باشید که از راهی دیگر یا از طریق فرد دیگری آن را می شنیدید.

آنچه را که می شنوید، فقط به خاطر اینکه منبع آن را دوست ندارید، نادیده نگیرید. آن را بررسی کنید و پیام را تایید نمایید، اما از روی غرور، گوش خود را نسبت به آن کر نکنید!

آبان

کارت تاروت: ملکه

امروز با دریافت کارت تاروت ملکه، نقش رهبری را بر عهده می گیرید. شما با عشق و از طریق پرورش انرژی، رهبری می کنید.

شما از اعماق قلب تان هرآنچه را دارید، با شخص دیگری به اشتراک می گذارید. از رو کردن احساسات خود خجالت نکشید.

ویژگی های مهربانانه شما بسیار خوب هستند؛ از نشان دادن طبیعت مادرانه خود به افرادی که قدردان این ویژگی هستند، لذت خواهید برد.

آذر

کارت تاروت: نوباوه شمشیر

امروز یکی از آن روزهایی است که ذهن های کوچک ممکن است بر سر چیزهای کوچک با هم بحث کنند و متعجب شوید از این که چرا بر سر هیچ و پوچ عصبانی هستند!

این کارت تاروت، ممکن است باعث شود امروز کارهایی را انجام دهید که انتظار ندارید! مثلا، زمانی که لحن کسی را دوست ندارید، ممکن است تلفن را قطع کنید، یا یک دوست را از شبکه‌ های اجتماعی حذف کنید، چون از پست های افراطی اش خسته شده اید!

امروز ممکن است انرژی شما کمی سرسختانه باشد، پس حواس تان باشد. این نیز بگذرد.

دی

کارت تاروت: سه شمشیر

خیلی خوب است کسی که دیگر نمی خواهد در یک رابطه بماند، ابتدا از رابطه بیرون برود و بعد به سراغ فرد دیگری باشد. اما امروز ممکن است فردی را پیدا کنید که خیانت می کند.

خیانت او ممکن است فقط احساسی باشد، و شما می خواهید آنچه را که فهمیده اید، به دوست خود بگویید.

امروز مهم ترین چیز، استفاده از خرد در تصمیم گیری در مورد نحوه رسیدگی به این رسوایی و اجتناب از دامن زدن به شایعات است. شاید حقیقت خود به خود آشکار شود.

بهمن

کارت تاروت: پادشاه جام

شما اغلب فردی هستید که قبل از نتیجه گیری سریع، اطلاعات را به دقت بررسی می کنید، اما امروز متفاوت عمل خواهید کرد.

شما امروز پرشور هستید و با این شور و اشتیاق، احساس می کنید که باید با اعتقادی قوی عمل کنید. اغلب اوقات، با منطق و دلیل پیش می روید، اما امروز، با قلب تان پیش خواهید رفت.

اسفند

کارت تاروت: یک سکه

شما به دنبال راه جدیدی برای کسب درآمد بوده اید و امروز به یک ایده ناب برخوردید. شما یک چشم انداز تجاری عالی دارید و زمان آن رسیده است که به دنبال پشتیبانی و مشاوره تخصصی باشید.

هرگز نباید این فرصت را از دست بدهید. سعی کنید بفهمید که آیا با دوام است یا خیر و سپس برای آن اقدام کنید.