⚡️🔥 فال روزانه تاروت پیشگویی سرنوشت آینده (پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲)


⭐️ فال روزانه تاروت ⭐️

فروردین

کارت تاروت: پنج جام

به عنوان یک فرد خوش بین، شما همیشه مشتاق هستید که جنبه روشن یک موقعیت را بیابید، بنابراین وقتی زندگی به سمت شما آجری پرتاب می کند، شما تلاش می کنید با این آجرها برای خود یک اپراتوری بسازید!

با این حال، این کارت تاروت نشان می دهد که توجه شما ممکن است نسبت به خوبی هایی که در حال حاضر در زندگی تان وجود داشته باشد، کمتر شده باشد.

سعی کنید بیش از حد توجه خود را روی چیزی که بی فایده است، متمرکز نکنید. نعمت هایتان را هم بشمارید. امروز، چیزهای زیادی برای شکرگزاری وجود دارد.

اردیبهشت

کارت تاروت: هفت چوبدست

معمولا دوست ندارید در کانون توجه قرار بگیرید، اما امروز، چیز مهمی دارید که می‌ خواهید به دوستان و جهان بگویید.

همینطور که پیام خود را با دقت در رسانه های اجتماعی خود تایپ می کنید و دکمه پست را فشار می دهید، تاثیر کاری را که می خواهید انجام دهید در نظر بگیرید.

ممکن است قصد این را نداشته باشید که افکار و نظرات تان مانند ویروس پخش شوند، اما ممکن است این اتفاق بیافتد. پس آماده باشید!

خرداد

کارت تاروت: جادوگر

به خودتان نگاه کنید! شما مهارت‌ ها و ویژگی‌ های شگفت‌ انگیزی دارید که می‌ توانید از آن ها استفاده کنید تا خود و زندگی تان را دوباره از نو بسازید.

اما اخیرا خود را به یک برنامه روزمره تکراری محدود کرده اید: کار و سپس خانه!

زمان آن فرا رسیده است که کمی جذابیت در زندگی تان ایجاد کنید و ببینید چه چیزی توجه شما را به خود جلب می کند. شما به چیزی نیاز دارید که ذهن تان را تحریک و روان کند.

تیر

کارت تاروت: نوباوه شمشیر

زیر ظاهر آرام شما فردی است که سرشار از نشاط است. امروز نباید در خانه بنشینید و وقت خود را در خانه بگذرانید.

باید بیرون بروید و انرژی فیزیکی خود را خرج کنید. فعالیتی را امتحان کنید که در بدن تان آدرنالین ایمن ترشح کند.

به پیاده روی بروید؛ ورزش کنید یا یک بازی ویدیویی انجام دهید که قلب شما را به تپش بیاندازد.

مرداد

کارت تاروت: پادشاه جام

شما واقعا فردی عاشق هستید و به هیچ وجه نمی توانید جنبه ملایم و مهربان شخصیت خود را پنهان کنید! هرگز نمی دانید که امروز، بادهای تغییر شما را با خود به کجا خواهند برد.

ممکن است به ناگهان بخواهید یک دسته گل غافلگیرکننده برای خود (یا شریک عاطفی تان) بخرید. ممکن است پیتزای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در خانه زیر نور شمع غذا بخورید.

یا حتی شب، یک فیلم رمانتیک تماشا کنید. به طور کلی، امروز جنبه نرم و ملایم شما بروز خواهد کرد.

شهریور

کارت تاروت: شوالیه چوبدست

افرادی که شما را به خوبی نمی شناسند، ممکن است جنبه نرم و ملایم شما را نبینند، اما شما دوست دارید دیگران را سرگرم کنید.

در این هفته، یک فعالیت اجتماعی با دوستان خود برنامه ریزی کنید که در آن همه با هم غذا بخورید و خوش بگذرانید. اکنون، زمان سپری کردن اوقات فراغت با خانواده و دوستان است.

بنابراین شروع به فکر کردن در مورد کاری کنید که می خواهید انجام دهید؛ کاری سرگرم کننده و مفرح!

مهر

کارت تاروت: دو جام

عشق می تواند شما را تا این حد پیش ببرد. وقتی عاشق کسی می شوید، احساس می کنید می توانید کوه ها را جابجا کنید و کارهایی را انجام دهید که قبلا هرگز انجام نمی دادید.

این کارت تاروت نشان می دهد که اکنون قلب شما چقدر گشوده است. شما آماده هستید که همه جوانب عشق حقیقی را کشف کنید و از خودتان علنا و بدون واهمه مایه بگذارید.

آبان

کارت تاروت: ارابه

این کارت تاروت نشان دهنده فضایی است که در آن غیرقابل توقف هستید. شما آماده هستید بدون ترس به اهداف خود در زندگی برسید.

چیزی برای از دست دادن ندارید و فقط روی به دست آوردن همه چیز تمرکز می کنید.

اکنون زندگی سخت‌ تر از آنچه تصور می‌ کردید به نظر می‌ رسد، اما تا زمانی که به خط پایان نرسید، تسلیم نخواهید شد.

آذر

کارت تاروت: راهبه

شما تمایل دارید چیزهای ملموس و واقعی را قدر بدانید، اما با جنبه معنوی زندگی هم بیگانه نیستید. امروز با نیروی برتر و انرژی زندگی اطراف تان ارتباط برقرار می کنید.

راهنماهای روحی شما حضور دارند تا به شما کمک کنند جهان را از منظری شهودی ببینید. امروز، چشم سوم شما کاملا باز است.

دی

کارت تاروت: یک شمشیر

شما تنها نیستید. این کارت تاروت در مورد ایمان و اعتقاد شما صحبت می کند، بنابراین اگر به لحاظ معنوی دچار کشمکش هستید، به ریشه های خود بازگردید.

وقت آن است که دوباره به خود برترتان متصل شوید و باور خود را به ناشناخته ها بازگردانید. قدرت برتر شما تمام آنچه را که از سر می گذرانید می بیند.

شما فرشتگان زیادی در نزدیکی خود دارید که مراقب شما هستند و شما را ایمن نگه می دارند. همه چیز همانطور است که باید باشد و در مسیری هستید که شما را به سرنوشت خود می رساند.

بهمن

کارت تاروت: سه سکه

شما عاشق انجام کارها به تنهایی هستید، اما قدرت کار تیمی، چیز دیگری است.

پروژه ای وجود دارد که می خواهید آن را به پایان برسانید. این پروژه، به کمک متخصصان زیادی در این زمینه نیاز دارد.

«می توانید» سعی کنید که همه این کارها را به تنهایی انجام دهید، اما چرا؟ شما می توانید با پیدا کردن یک تیم عالی از کسانی که دوست دارند با شما کار کنند، نتایج بزرگتر و مهم تری به دست آورید.

اسفند

کارت تاروت: هشت سکه

وقت آن است که خود را متواضع کنید و مانند یک دانش آموز باشید.

این کارت تاروت به این معنی نیست که شما در رشته خود متخصص نیستید، اما می گوید که هنوز چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

با مطالعه بیشتر و به کمک یک آموزگار خوب، در مدت زمان کوتاهی می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. بگذارید یک نفر معلم امروز شما باشد. هرچه از دانش او فرا بگیرید، قوی تر می شوید.