⚡️🔥 فال روزانه تاروت پیشگویی سرنوشت آینده (یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲)


⭐️ فال روزانه تاروت ⭐️

فروردین

کارت تاروت: ابله

یکی از بهترین ویژگی های شخصیتی شما قلب کودکانه شماست. به ندرت پیش می آید که تجربیات زندگی روحیه خوش بینانه شما را خراب کند و این چیزی است که دیگران در مورد شما دوست دارند.

امروز هوای تازه ای در سر دارید، اما کاری که باید انجام دهید این است که از ذهن خود در برابر چیزهایی که می توانند باعث بدبینی شما شوند محافظت کنید.

به جای وقت گذرانی در رسانه های اجتماعی که در آن شایعات افراد مشهور یا مشکلات جهان می تواند شما را افسرده کند، به نقل قول های مثبت و نکات آموزنده رهبران فکری توجه کنید.

ذهن خود را با «چیزهای خوب» پر کنید. این چیزی است که افکار مثبت شما را جاری نگه می دارد!

اردیبهشت

کارت تاروت: شش چوبدست (وارونه)

شما صبورانه منتظر بوده اید تا افراد بالاتر در محل کار به سابقه درخشان شما توجه کنند. شما به موقع سر کار می رفتید، کاری را که باید انجام می دادید انجام دادید و فراتر از انتظارات پیش رفتید.

اما دریافت این کارت مایه ناامیدی واقعی است. ممکن است لازم باشد کمی بیشتر صبر کنید تا کسی در مورد آنچه در شما مشاهده کرده است اقدام کند.

چه به صورت مالی و چه به صورت زمانی، ممکن است هنوز آن تشویقی را که در این هفته به آن امید داشتید، دریافت نکرده باشید. اما شاید بعدا آن را دریافت کنید؛ پس صبور باشید.

خرداد

کارت تاروت: ملکه شمشیر

ضروری است که منظورتان را هرچه که هست، واضح بیان کنید. اما همیشه به یاد داشته باشید که بسیاری از کلمات می توانند باعث سردرگمی شوند.

بنابراین اگر لازم است پرحرف باشید و منظورتان را با جزئیات توضیح دهید، مکث کنید و اجازه دهید دیگران سوال کنند.

انتظار و تقاضا برای شنیده شدن یک چیز است، اما به عنوان یک سخنران امروز، باید ببینید که آیا نکته ای که مطرح می کنید، به درستی فهمیده و درک می شود یا خیر.

تیر

کارت تاروت: ماه (وارونه)

هیچ چیز مانند سردرگمی برای ایجاد ترس در یک فرد وجود ندارد، و ماه در حالت وارونه، به این معنی است که ممکن است احساس کنید یک شخص دروغ می گوید.

وقتی شهود شما به سرعت بالا می رود، می تواند به شما بگوید مشکلی وجود دارد. اگرچه ممکن است مشکل امروز به طور کامل حل نشود، اما به شهود خود اعتماد کنید. به احتمال زیاد درست می گوید.

مرداد

کارت تاروت: سه جام

امروز چیزهای خوبی به سراغ شما می آید و شما مدت هاست منتظر این لحظه بوده اید. با دوستان خود تماس بگیرید و از آن ها دعوت کنید تا این لحظه را با شما سهیم شوند.

امروز روز جشن و خوشحالی است! کارت تاروت سه جام پیش بینی می کند که قلب شما مملو از شادی خواهد بود.

شهریور

کارت تاروت: قدرت (وارونه)

شما تمام هفته را کار کرده‌ اید، و امروز، از آنجایی که زیادی خسته و کسل هستید، در برابر مشاجره و نزاع آسیب‌ پذیر هستید. شما گرسنه، عصبانی، تنها و خسته هستید.

وقتی به این نقطه رسیدید، به چیزهایی رو بیاورید که بدن، ذهن و روح شما را تقویت می کند.

چیزی مغذی مانند یک سوپ گرم بخورید، با یک دوست صمیمی درد دل کنید و با خانواده، شخصی که دوستش دارید یا حیوان خانگی تان وقت بگذرانید. به طور کلی، مراقب خودتان باشید.

مهر

کارت تاروت: یک سکه

ممکن است امسال به پایین ترین سطح خود رسیده باشید، اما اکنون قدرت و شهامت آن را دارید که به راه خود بازگردید. شما آماده هستید که دکمه راه اندازی مجدد را فشار دهید و فرصت های جدید را در آغوش بگیرید.

این دوره شکست برای شما منطقی بوده است. حالا دیگر از اینکه به دنبال چیزی که می خواهید بروید، نمی ترسید.

شما در گذشته شکست خورده اید و می دانید که شکست چه حسی دارد. اکنون شما بی باک و سرسخت هستید و کاری نیست که نتوانید انجام دهید.

آبان

کارت تاروت: پادشاه جام (وارونه)

امروز یک نفر حال روحی خوبی ندارد. ممکن است یکی از اعضای خانواده تان از دنده چپ بلند شده باشد یا تحت فشار قرار داشته باشد.

این کارت تاروت به شما هشدار می دهد که به جای تلاش برای جذب او به سمت جنبه های مثبت زندگی، با فاصله گرفتن از او مشکل را برطرف کنید. شما خودتان کارهایی برای انجام دادن دارید. بروید و لذت ببرید.

آذر

کارت تاروت: به دار آویخته

زمان می برد تا واقعیت پذیرفته شود. این کارت تاروت، چشم اندازی تازه از آنچه در زندگی شما اتفاق افتاده است ارائه می دهد.

شما به اندازه کافی برای آینده منتظر ماندید. اکنون و زمان حال را دریابید. وقت آن است که کارهایی را که گفته اید انجام می دهید، شروع کنید. آن لحظه فرا رسیده است و شما آماده هستید تا اقدام کنید.

دی

کارت تاروت: ده شمشیر (وارونه)

شما بسیار سرسخت و توانا هستید. تمام سختی هایی که در چند سال گذشته متحمل شدید، به سودتان بوده است. شما را سخت و استوار ساخته است. شما دیگر از چیزهایی که زندگی سر راه تان قرار می دهد نمی ترسید.

چالش ها را در آغوش می گیرید، و این کارت به شما می گوید که شما از آن دسته افرادی هستید که آسیب می بینید و زمین می خورید، اما هرگز برای مدت طولانی روی زمین نمی مانید.

بهمن

کارت تاروت: عدالت

این کارت تاروت می تواند به معنای مشکل داشتن با قانون باشد. امروز از کارهای خطرناک، ریسک های غیرضروری یا تصمیم گیری آنی اجتناب کنید.

احتیاط کنید و محتاطانه عمل کنید. اگرچه قانون عادلانه حکم می کند اما اگر احتیاط نکنید، پیامدهایی را به همراه خواهد داشت.

اسفند

کارت تاروت: چهار چوبدست (وارونه)

همه مشکلات و مسائل خانوادگی دارند، حتی اگر خیلی همدیگر را دوست داشته باشند. امروز، افراد اطراف تان ممکن است بهترین رفتار را نداشته باشند. ممکن است مشاجرات و اختلاف نظر وجود داشته باشد.

سعی کنید آن کسی باشید که صلح برقرار می کند. در هارمونی و عشق، قدرت زیادی وجود دارد، اما باید از جایی شروع شود، و آن شما هستید!