⭐️ فال روزانه تاروت دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲!


فال روزانه تاروت صغیر کبیر پیشگویی سرنوشت آینده

✅ برای مشاهده سریع فال حافظ امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

✅ برای مشاهده فال روزانه تاروت روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

فال روزانه سرنوشت تاروت

فروردین

کارت تاروت: عدالت

همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد و گاهی اوقات دلیل آن این است که شما تصمیمی گرفته اید که نتیجه مثبت یا منفی داشته است. آن را به عنوان درسی که آموخته اید در نظر بگیرید.

این کارت تاروت یادآور این است که قوانین علت و معلول همیشه در کار هستند و هیچ کس از زمان بندی آن مصون نیست.

اردیبهشت

کارت تاروت: ملکه جام

شما هم می خواهید مانند هر کس دیگری، دوست داشته شوید. وفاداری شما می تواند با کمی فداکاری همراه باشد.

باید توجه داشته باشید که وفاداری به کسی، شامل پذیرفتن عیوب و نواقص او نیز می شود. انجام این کار آسان نیست، اما شاید اینجا جایی است که وجهه سرسخت شما مانند یک نعمت برای شما ظاهر می شود.

خرداد

کارت تاروت: سه جام

اینکه همه دوستان تان می توانند دور هم جمع شوند و جشن بگیرند، چیز شگفت انگیزی است.

شما چنین گروه شگفت انگیزی از افراد را در زندگی خود دارید که از همان کارهایی که شما لذت می برید، لذت می برند.

شما قدردان محبت آن ها هستید و آن ها نیز برای حضور شما در زندگی خود ارزش قائل هستند.

تیر

کارت تاروت: هشت جام

گاهی اوقات باید یک فصل از زندگی خود را به پایان برسانید تا فصل جدیدی را شروع کنید.

شما نمی توانید در حالی که به سمت آینده ای روشن تر حرکت می کنید، به گذشته نگاه کنید. اشکالی ندارد که به آن فکر کنید، اما سپس یک قدم به سمت ماجراجویی بعدی بردارید.

وقت آن است که خداحافظی کنید وگرنه فرصت خود را برای آغاز فصل جدیدی از زندگی تان از دست خواهید داد.

مرداد

کارت تاروت: هشت شمشیر

این رابطه به سرعت در حال حرکت در مسیری است که انتظارش را نداشتید. شما یکدیگر را ملاقات کردید و اکنون رابطه تان رونق گرفته است. یک شیمی جادویی بین شما وجود دارد.

اما وقت آن است که کمی سرعت خود را کم کنید؛ زیرا ممکن است احساس کنید در دام افتاده اید. باید کمی درنگ کنید و از خود بپرسید: «آیا این بمباران عشق است یا یک معامله؟»

شهریور

کارت تاروت: دو چوبدست (وارونه)

آیا سردرگم شده اید؟ ممکن است در حال حاضر گزینه های زیادی وجود داشته باشد. وقت آن است که بایستید و بفهمید که واقعا چه چیزی می خواهید.

باید ببینید کدام گزینه برای نیازهای شما مناسب است. هنگامی که انتخاب کردید، ممکن است نتوانید انتخاب خود را تغییر دهید، بنابراین به دنبال دلتان بروید، حتی اگر ندانید چرا.

مهر

کارت تاروت: چهار جام

اکنون یک دوره احساسی برای شماست. شما چیزهای زیادی برای مدیریت دارید. زندگی ممکن است گاهی برای شما طاقت فرسا شود. قبل از اینکه احساسات تان شما را مدیریت کنند، شما آن ها را مدیریت کنید.

آبان

کارت تاروت: پادشاه شمشیر (وارونه)

وقتی دیگران همکاری نمی کنند، نمی توانید کاری انجام دهید. ممکن است سعی کنید برنامه‌ های خود را پیش ببرید، اما اگر افرادی که می‌ خواهید با آن ها همکاری کنید، تمایلی به همکاری ندارند، آن را رها کنید.

به سراغ پروژه های دیگر بروید. وقتی این کار را انجام دهید، متوجه می شوند که چه چیزی را از دست داده اند!

آذر

کارت تاروت: شش چوبدست (وارونه)

بزرگ شدن هرگز آسان نیست! حتی اگر در تمام زندگی خود بالغ بوده باشید و همیشه مسئولیت هایی بر دوش تان بوده باشد، باز هم تپه دیگری برای بالا رفتن وجود دارد!

ممکن است متوجه شوید که این یکی آسان‌ تر است، زیرا کارهایی را که باید انجام می‌ دادید، بدون شکست انجام داده‌ اید. تبریک می گوییم!

دی

کارت تاروت: ده سکه

شما افراد خوبی را در کنار خود دارید که مراقب شما هستند. اگر کار احمقانه ای انجام دهید، دوستان خوبی دارید که شما را نصیحت می کنند. در طول تاریکی های زندگی، دوستان واقعی شما به شما کمک می کنند تا نور امید را ببینید.

شما افرادی را برای دوستی انتخاب کرده اید که گنج های کمیابی هستند، و تنها کاری که شما در قبال آن ها باید انجام دهید، این است که مهربانی آن ها را با مهربانی جبران کنید.

بهمن

کارت تاروت: هشت چوبدست

ماه های آخر سال، برایتان شروع به هیجان انگیز بودن می کند. ممکن است عاشق شوید، سفر بروید یا مسیر زندگی خود را بیابید.

ممکن است یک پیشنهاد شغلی جدید دریافت کنید یا از انجام کارهایی که مدت هاست به تعویق انداخته بودید، لذت ببرید. به هر حال، اکنون زمان تفریح و درخشیدن است!

اسفند

کارت تاروت: ملکه شمشیر

چیزی که به خوبی ها و زیبایی های شما می افزاید، ذهن باورنکردنی شماست. شما درخشان و متفکر هستید.

اطرافیان تان خیلی خوش شانس هستند که شما را می شناسند، زیرا شما همیشه خارج از چارچوب فکر می کنید و راهی برای بروز بهترین ها در دیگران و خودتان پیدا می کنید.