🔥 اتفاقات سرنوشت امروز تو چیست؟ (فال و طالع بینی پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲)


⚡️ فال روزانه ⚡️

فروردین

وقتی درک کنید که هر تجربه‌ ای بی‌ نقص و بخشی ضروری از روند رشد و تکامل شماست، می‌ توانید به راحتی، با شادی و با علم به این که جهان همیشه هوای شما را دارد، در زندگی حرکت کنید.

این موضوع در مورد موقعیتی که اکنون در آن قرار دارید، صدق می کند. زمانی را برای تنها بودن اختصاص دهید و به تمام فعالیت هایی که دوست دارید بپردازید.

اردیبهشت

خود را در یک واقعیت کاملا جدید یافته اید! واقعیتی که در آن عاشقانه به شما توجه می شود و به شدت محافظت می شوید. و شما این حس خوب در رابطه تان را دوست دارید.

خوشحال هستید که طرف مقابل تان سوالی را در ذهن تان باقی نمی گذارد و همیشه راهی برای تحقق وعده های خود پیدا می کنند.

با این حال، شما عادت دارید که وقتی همه چیز خوب پیش می رود، بدترین سناریو را در ذهن خود تجسم کنید یا به نوعی باور داشته باشید که این رویا به زودی به پایان خواهد رسید!

با این وجود، خود را به چالش بکشید تا بهترین نتیجه ممکن را تجسم کنید.

خرداد

ما مدت زمان زیادی را در افکار خود و در ذهن خود می گذرانیم. ما زمان زیادی را صرف تصور بدترین سناریوها می کنیم.

خودمان را متقاعد می کنیم که رویاهای ما هرگز به صورت فیزیکی محقق نخواهند شد. اما اگر تصمیم بگیریم بر چیزهای خوب تاکید کنیم و بهترین نتیجه ممکن را تجسم کنیم، چه؟

چه می شود اگر به خود اجازه دهیم با اعتماد و ایمان حرکت کنیم و از به ثمر رسیدن خواسته هایمان بگوییم، به طوری که انگار همین حالا محقق شده اند؟

بدانید که کائنات، گوش به فرمان شماست؛ اگر شما آماده تجلی رویاهایتان باشید، این اتفاق می افتد.

تیر

شما باید از فرصت تان استفاده کنید. شما باید اقدامات لازم برای تحقق این رویای بزرگ را انجام دهید.

بدانید که کائنات، با شما و از توسط شما کار می کند و منابعی که در هر مرحله به آن نیاز دارید، راه خود را به تجربه شما باز خواهد کرد. جسارت کنید و پا به دل ناشناحته ها بگذارید.

اگر احساس می‌ کنید سردرگم هستید، اشکالی ندارد. در سکوت بنشینید و به آنچه در سکوت بر شما آشکار می شود گوش کنید.

نسخه جدید شما که در حال تبدیل شدن به آن هستید، نیاز دارد که جنبه های خاصی از گذشته تان را رها کنید.

مرداد

شما فردی جذاب و دوست داشتنی هستید؛ اما نیازهای دیگران را در اولویت قرار می دهید. شما همچنان رویاهای خود را در پشت گوش می اندازید.

کیهان در حال حاضر شما را ترغیب می کند تا آتش درونی خود را دوباره روشن کنید. به یاد بیاورید که کی هستید و برای چه به این سیاره آمده اید.

همسو شدن با مسیر و هدف تان مستلزم ناامید کردن چند نفر است و این هیچ اشکالی ندارد! در دورنمایی بزرگ تر، متوجه خواهید شد که این هزینه کمی است.

شهریور

استراتژی شما درست است. اما سوال واقعی این است: چه اقدامی برای آن کرده اید؟ زمان آن رسیده است که هدف بزرگ را به اهداف کوچک تقسیم کنید. صبرو پشتکار را به دایره لغات خود اضافه کنید.

چیزی به ما می گوید که شما تازه شروع کرده اید! در خصوص مسائل عاطفی، از شما خواسته می شود که انتخابی مطمئن داشته باشید.

کسی را انتخاب کنید که شما را انتخاب می کند و ثبات را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد.

مهر

در حال حاضر، شما به راحتی و با شادی زندگی را سپری می کنید. شما در دل خود می دانید که در جایی هستید که قرار است باشید و همه چیز طبق برنامه الهی پیش می رود.

علاوه بر این، شما کمال گرایی را برای همیشه کنار می گذارید، زیرا فهمیده اید که نیاز به کمال، شادی شما را خراب کرده و مانع رشد شما می شود.

کسانی که مدیتیشن می کنند، احساس می کنند که در سطح عمیق تری با بدن خود ارتباط برقرار می کنند. بهترین راه برای رهایی از غم و اندوه این است که طوری برقصید که انگار هیچ کس شما را تماشا نمی کند.

آبان

شما سخت خود را وقف مسیرتان کرده اید. مدتی است که دارید تلاش درونی انجام می دهید. اما باید این را بدانید که کار درونی هرگز پایانی ندارد.

بنابراین، چالش‌ ها سخت‌ تر می‌ شوند، نه به این دلیل که کائنات می‌ خواهد شما را تنبیه یا اذیت کند، بلکه به این دلیل که می خواهد بالاترین پتانسیل خود را آزاد کنید. این چالش ها، شما را به مرحله های بالاتر می رسانند.

آذر

حقیقتی که در مورد تکامل معنوی وجود دارد، این است که گاهی مجبورید با تاریکی های وجودتان دست و پنجه نرم کنید.

هر بار که سطح خود را بالا می بریم، احساس می کنیم بخشی از خودمان را از دست می دهیم. احساس می کنیم که بخش هایی از زندگی ما شروع به پراکندگی در خلاء می کند.

همانطور که اعتماد و تسلیم بودن را پرورش می دهید، نگاه خود را به سمت درون بچرخانید. به یاد داشته باشید که هر پایانی، بذر آغازی جدید را در خود دارد.

همه چیز به خاطر خیر و صلاح شما اتفاق می‌افتد، نه علیه شما، و شما همان جایی هستید که باید در حال حاضر باشید.

دی

گاهی اوقات به نظر می رسد که در حال سقوط آزاد هستید. سقوط آزاد در زمان و مکان. آن زندگی که فکرش را می کردید، انگار دیگر وجود ندارد.

اما این دلیلی برای سوگواری نیست. این دلیلی است برای خوشحالی و تقویت مجدد ایمان خود به نیروهای الهی. شما به سمت مسیر و هدف خود هدایت می شوید.

حس کاذب کنترل را رها کنید و برای معجزات زیادی که برایتان سازماندهی شده است، فضا باز کنید. اجازه ندهید این بار، نیاز به کمال سد راه شما باشد!

بهمن

سال میلادی خود را چگونه می خواهید به پایان برسانید؟ با چه کسی می خواهید در زیر آسمان شبانگاه عشق بازی کنید؟

اگر ذهن تان مشوش است و سرگردان هستید و نمی دانید واقعا چه می خواهید، مدت زمانی را برای ارزیابی خودتان و خواسته هایتان اختصاص دهید.

اسفند

اکنون، دوره ای چالش برانگیز برای شماست. انگار لایه های قدیمی تان در حال ریختن است و دارید به نسخه جدیدی از خود تبدیل می شوید.

نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید، این است که فرآیند دگردیسی یک شبه اتفاق نمی افتد.

به خود این اجازه را بدهید که احساسات تان را آزادانه تجربه کنید و اگر غمگین هستید، غمگین باشید، اما در قلب خود نیز اعتماد کنید که همه چیز در جهت عالی ترین و بزرگترین خیر و صلاح شما پیش می رود.