🔥 برنده ای! اگر متولد این ماه ها هستی! (طالع بینی جذاب امروز!)


برنده ای! اگر متولد این ماه ها هستی!

اگر متولد این 3 ماه هستی، فصل بعدی زندگی ات برنده خواهی بود.

متولدین دی

تمرکز خود را روی نتایج دلخواه تان نگه دارید. شما همیشه جاه‌طلب بوده‌ اید، اما بارها طعم شکست بعد از رسیدن به یک موفقیت شخصی را چشیده اید.

به نظر می رسد هر بار که به چیزی بزرگ دست می یابید، مانع دیگری وجود دارد که باید بر آن غلبه کنید تا به برد بزرگ بعدی برسید. این بار اما متفاوت خواهد بود.

در فصل بعدی زندگی‌ تان، موفقیت‌ های شگفت‌ انگیزی را یکی پس از دیگری بدون وقفه تجربه خواهید کرد؛ هم در کسب‌ و کار و هم در حوزه های شخصی.

بیش از هر زمان دیگری، مهم است که ذهنیتی مثبت داشته باشید و بابت همه بردهای گذشته خود سپاسگزار باشید. راه برای پیروزی هایی که در شرف به دست آوردن شان هستید، هموار شده است.

متولدین اردیبهشت

رزومه خود را قوی سازید! شما در شرف جلب نظر بسیاری از شرکای تجاری بالقوه و خواستگاران رمانتیک هستید! زندگی ای که شما داشتید، شاید از نظر خیلی ها سخت بوده باشد.

اما شما با سرسختی و سرعتی باورنکردنی، از خاکستر ناملایمات خود برخاسته اید و ما شما را به خاطر توانایی تان برای پیشرفت پس از شرایط سخت و روزهای تاریک تحسین می کنیم.

حقیقت این است که شما به خاطر همه چیزهایی که توانسته‌ اید از سر بگذرانید، و عبور از شرایطی که اکثر مردم حتی نمی‌ توانند از آن جان سالم به در ببرند، چه برسد به موفق شدن، یک قهرمان سخت و محکم هستید!

در فصل بعدی زندگی‌ تان، پاداش‌ همه تلاش ها، بردباری ها و سخت کوشی های خود را در حوزه مادی دریافت خواهید کرد. اجداد و راهنمایان معنوی شما به شما افتخار می کنند!

متولدین آذر

هم پیروزی‌ های حماسی و هم ناملایمات زندگی، شما را به شیوه ای قدرتمند شکل داده‌ اند و فصل بعدی زندگی تان، فقط و فقط در مورد پیروزی و تجلی فراوانی و نعماتی فراتر از رویاهای شماست.

عزم و اشتیاق شما، نمونه درخشانی از معنای دستیابی به غیر ممکن هاست. سعی کنید در این مدت به کم قانع نشوید و خود را کوچک نشمارید.

شما به خاطر آنچه که از سر گذرانده اید و نیز استفاده از مواهب خود برای رسیدن به چیزی که به خیر و صلاح تان هست، سزاوار کل دنیا و خوبی هایش هستید.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که تمام عشق و سخاوتی که به دنیا داده اید، ده برابر به شما بازگردانده شود. تبریک می گوییم! شما لیاقتش را دارید؛ زیاد هم دارید!