🔥 فال روزانه تاروت دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ (سرنوشت امروزتان چیست؟)


جدیدترین فال تاروت روزانه را برای متولدین ماه های مختلف آماده کرده ایم. در ادامه فال امروز تاروت و کارت مخصوص ماه تولدتان را مشاهده خواهید کرد.

⚡️ فال روزانه تاروت ⚡️

فروردین

کارت تاروت: هفت جام (وارونه)

به نظر می رسد که کمی غرق در انتخاب ها و احتمالات باشید. لحظه ای را برای مرتب کردن گزینه ها اختصاص دهید و روی آنچه واقعا برای شما مهم است تمرکز کنید.

به یاد داشته باشید که شما نمی توانید همه کارها را باهم انجام دهید، و این هیچ اشکالی ندارد. اولویت بندی کنید و با وضوح به جلو بروید.

اردیبهشت

کارت تاروت: چهار سکه (وارونه)

مشت تان را باز کنید و به دارایی های مادی خود چنگ نزنید. محکم نگه داشتن و چسبیدن به مال و ثروت می تواند مانع رشد شما شود. منابع خود را با دیگران تقسیم کنید تا لذت فراوانی و زیبایی سخاوت را کشف نمایید.

خرداد

کارت تاروت: هشت شمشیر (وارونه)

به نظر می رسد که در افکار و بلاتکلیفی خود به دام افتاده باشید. اجازه ندهید شک و تردید به خود شما را عقب نگه دارد. به خود و شهود خود اعتماد کنید. دنیا پر از امکان پذیری هاست که در انتظار کشف ذهن کنجکاو شما هستند.

تیر

کارت تاروت: ده جام (وارونه)

ممکن است در روابط خود دچار تلاطم عاطفی شوید. به یاد داشته باشید، قرار نیست هر روزتان عالی باشد، و این اشکالی ندارد. این نواقص به شما کمک می کند تا در عشقی که در دریاهای مواج پایدار است، قدرت پیدا کنید.

مرداد

کارت تاروت: ارابه (وارونه)

تمایل شما به کنترل و پیروزی ممکن است باعث ایجاد اصطکاک شود. گاهی اوقات، موفقیت زمانی حاصل می شود که کمی افسار را رها کنید و اجازه دهید جریان های زندگی شما را راهنمایی کنند.

به توانایی های خود اعتماد کنید و بین اراده و انعطاف پذیری تعادل پیدا کنید.

شهریور

کارت تاروت: ملکه (وارونه)

وقت آن است که کمی از خود مراقبت کنید. ممکن است آنقدر روی مراقبت از دیگران متمرکز شده باشید که فراموش کنید به نیازهای خود توجه کنید.

خود مراقبتی برای همین است. بیرون بروید و در لذت های ساده ای که تعادل را در زندگی شما به ارمغان می آورد، لذت ببرید.

مهر

کارت تاروت: عدالت

عدالت با شما یار است. تعادل و انصاف در تلاش شما حاکم خواهد بود. اطمینان داشته باشید که تصمیمات و اقدامات شما با تعادل و نتایج مثبت روبرو خواهد شد. اگر پای اصول خود محکم بایستید، ترازوی زندگی به نفع شما خواهد بود.

آبان

کارت تاروت: ماه

اسرار ماه به شما توصیه می کند که اعماق ناخودآگاه خود را کشف کنید. هرگز قرار نبود در یک مکان راکد بمانید. شجاع باشید و به دنبال ناشناخته ها بروید.

به شهود خود اجازه دهید شما را راهنمایی کند. ممکن است حقایق و بینش های پنهانی در انتظار آشکار شدن باشد. به نیروی درونی خود اعتماد کنید.

آذر

کارت تاروت: خورشید

خورشید بر شما می تابد. شما شخصیت و رفتار خوش دلانه ای دارید. بنابراین، با خوش بینی و اشتیاق به سمت ماجراجویی های جدید بروید.

اکنون زمان شادی و فراوانی است. نور خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و اجازه دهید مسیر پیش روی شما را روشن کند.

دی

کارت تاروت: پادشاه سکه

سخت کوشی و اراده شما نتیجه می دهد. این کارت از موفقیت و ثبات در تلاش های مادی شما خبر می دهد. هنگام بالا رفتن از نردبان موفقیت، ثبات خود را حفظ کنید. اکنون هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند.

بهمن

کارت تاروت: ستاره

یک ستاره راهنما مسیر شما را روشن می کند و شما را پر از امید و الهام می کند. به همین دلیل است که شما شبیه هیچ کس دیگری در دنیا نیستید.

منحصر به فرد بودن خود را دوست داشته باشید و بگذارید بدرخشد. باور داشته باشید که کائنات برای شما برنامه هایی دارد و شما دقیقا همان جایی هستید که باید باشید.

اسفند

کارت تاروت: راهبه

این کارت شما را فرا می خواند تا با خرد معنوی خود ارتباط برقرار کنید و از مربیان یا آموزه های معنوی راهنمایی بجویید. سنت و همچنین دانش باستانی، هر دو دارای بینش های ارزشمندی هستند که می توانند به شما در سفر روح تان کمک کنند.