10 خدمات شرکت تبلیغاتی چیست؟


بسیاری از کسب و کارها از خدمات یک شرکت تبلیغاتی برای راه اندازی یا گسترش کسب و کار خود استفاده می کنند. این شرکت های خدماتی استراتژی های تبلیغاتی و برندسازی موثری را برای شما ارائه می کنند. آنها این کار را با استفاده از خدمات مختلف انجام می دهند. در این مقاله به طور کامل تمامی خدمات شرکت های تبلیغاتی را برای شما شرح می دهیم، با ما همراه باشید.

قبل از ادامه بحث، پیشنهاد می کنم با بزرگترین شرکت های تبلیغاتی منتشر شده در سایت مهرنیوز آشنا شوید.

کمپین های تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از فعالیت های بازاریابی است. قبل از هر کاری باید هدف کمپین، جامعه هدف و برنامه ریزی دقیق برای انتقال پیام در کوتاه ترین زمان ممکن مشخص شود. این کمپین ها مخاطب را با کسب و کار شما مرتبط می کند و پیام شما را به شکلی کاملا واضح به آنها منتقل می کند.

یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه کمپین های تبلیغاتی، شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم می باشد. شما می توانید با کلمه سپیده دم فیلم را جستجو کنید وارد سایت گوگل شوید و از خدمات مشاوره تبلیغاتی رایگان آنها استفاده کنید.

خدمات زیر ممکن است در کمپین تبلیغاتی ارائه شود:

  • بازاریابی تلفنی
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات در وب مانند گوگل
  • تبلیغات سازگار با محیط زیست مانند چاپ بنر
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات موبایل
  • تبلیغات تلویزیونی و رادیویی

مراحل کمپین تبلیغاتی عبارتند از:

  • نیازسنجی: در مرحله اول باید محصولات و خدمات خود را بررسی کنید و مشخص کنید که کدام یک از آنها را می خواهید تبلیغ کنید. به عبارت دیگر، تا زمانی که با پشتیبانی، گارانتی و حتی کیفیت محصولات آشنا نباشید، نمی توانید وعده های تبلیغاتی مناسبی را تدوین کنید.
  • شناخت جامعه هدف خود: برای تبلیغات مناسب، باید بدانید که مخاطب هدف شما چه کسانی هستند. این مرحله یکی از اساسی ترین و مهم ترین مراحل کمپین های تبلیغاتی است. پس از شناخت مخاطبان خود می توانید فهرستی از علایق این گروه تهیه کنید و بر اساس آن استراتژی بازاریابی و تبلیغات خود را طراحی کنید.
  • تعیین بودجه: باید در ابتدای کار میزان بودجه ای که برای کمپین در نظر گرفته اید را مشخص کنید تا بتوانید برنامه ریزی مناسبی برای آن داشته باشید. پس از کمپین می توانید بازده سرمایه گذاری را تخمین بزنید.
  • انتخاب ابزار مناسب: اگر جامعه هدف خود را به درستی بشناسید، می توانید ابزاری موثر برای کمپین های تبلیغاتی انتخاب کنید. باید بررسی کنید که مخاطب شما با کدام یک از روش های تبلیغاتی تعامل بیشتری دارد.
  • تعیین زمان انتشار تبلیغات: این مرحله نیز با شناخت درست مخاطب انجام می شود. شما باید ببینید چه زمانی از روز مخاطب هدف شما رایگان است. به عنوان مثال برای انتشار پست در شبکه های اجتماعی باید زمان دقیق فعالیت مخاطبان خود را بدانید.
  • تعیین میزان موفقیت: اکثر صاحبان کسب و کار بر این باورند که پس از پایان کمپین، سیل مشتریان برای خرید محصولات یا استفاده از خدمات آن ها سرازیر می شوند. اگر اینطور نیست، اجرای واقعی یک کمپین شروع خدمات شرکت های تبلیغاتی است. بنابراین کمپین باید بر اساس بازخورد مشتریان ارزیابی شود و میزان موفقیت آن نیز سنجیده شود.

مدیریت رسانه های اجتماعی

یک شرکت تبلیغاتی با کمک نیروهای متخصص شبکه های اجتماعی را مدیریت می کند. در این صورت با تولید محتوا و بهینه سازی آن در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک و توییتر می توانید محصول یا خدمات خود را به مخاطب ارائه دهید.

تبلیغات باید تا حد امکان جذاب باشد تا توجه مخاطب را به خود جلب کند. شما می توانید محصولات یا خدمات خود را با هزینه بسیار کم و حتی گاهی رایگان به جامعه هدف معرفی کنید. فقط مدیریت شبکه های اجتماعی را به شرکت های تبلیغاتی بسپارید.

تولید محتوا

خدمات تولید محتوا به روش های مختلفی انجام می شود. از تولید محتوا می توان برای رسانه های مختلف، شبکه های اجتماعی و سایر روش های تبلیغاتی استفاده کرد. محتوای مفید و ارزشمندی است که مخاطب را به سمت محصول یا خدمات شما جذب می کند. پس باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

به عنوان مثال، برای ایجاد محتوا برای یک وب سایت یا وبلاگ، باید کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنید و سپس اصول سئو را برای نوشتن محتوا در نظر بگیرید. ایجاد محتوا برای شبکه های اجتماعی شامل ایجاد زیرنویس، ایجاد عکس و فیلم، ایجاد گرافیک کارتونی و غیره است.

طراحی گرافیک

ایجاد یک قالب گرافیکی منحصر به فرد برای کسب و کار شما یکی دیگر از موارد است خدمات شرکت تبلیغاتی و- هنگام طراحی این قالب، باید خلاقانه عمل کنید و به نوعی محصول و خدمات را برای طراحی آن در نظر بگیرید. هیچ چیز مانند یک تصویر یا طراحی خلاقانه در ذهن مشتریان نمی ماند، بنابراین سرمایه گذاری در این زمینه می تواند موفقیت شما را در بازاریابی و فروش محصولات یا خدمات تضمین کند.

برنامه ریزی استراتژی تبلیغات

استراتژی تبلیغاتی طرحی مناسب برای ترغیب یا ترغیب مشتریان به خرید کالا یا استفاده از خدمات شما است. برای برنامه ریزی استراتژی تبلیغات، باید 4 مورد زیر را در نظر داشته باشید:

  • مروری بر خود محصول یا خدمات و مزایای آن
  • انتقاد از مشتریان و ویژگی های اخلاقی آنها
  • انتخاب مسیرهای جایگزین برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد خدمات یا محصولات
  • بهینه سازی انتخاب مشتریان با بودجه های مختلف

با توجه به مطالب فوق می توان هدف از بازاریابی و تبلیغات را مشخص کرد و استراتژی خاصی را تدوین کرد. این سرویس در شرکت های تبلیغاتی به مشتریان ارائه می شود.

حتما بخوانید: شرکت تبلیغاتی چیست و شامل چه قسمت هایی می شود؟

تبلیغات تلویزیون، وب، رادیو

امروزه مردم بیشتر وقت خود را آنلاین می گذرانند. البته بسیاری از مردم هنوز تلویزیون تماشا می کنند یا به رادیو گوش می دهند. پس با تبلیغات در این سه مورد می توانید به موفقیت بالایی در تبلیغات دست پیدا کنید.

طراحی برند

با طراحی برند می توانید نام خود را برای همیشه در اذهان عموم ثبت کنید. به طور معمول، شرکت های تبلیغاتی با دنبال کردن مراحل زیر با برندسازی برای مشاغل مختلف سروکار دارند:

  • تحقیق، تحقیق و ارزیابی برند
  • توسعه یک برنامه زیرساخت برند مناسب
  • ایجاد هویت شنیداری، بصری، کلامی و رفتاری برای کسب و کار شما
  • ایجاد موقعیت مناسب برای برند

تبلیغات سنتی

به تبلیغاتی که خارج از محیط وب صورت می گیرد، تبلیغات سنتی می گویند. به عنوان مثال، تبلیغات در تلویزیون، رادیو، فضای باز، در روزنامه ها و حتی از طریق پیامک هنوز بسیار موثر است. در شرکت های تبلیغاتی نیز این خدمات به مشتریان ارائه می شود.

بازاریابی ایمیلی

روشی از بازاریابی که در آن خدمات یا محصولی با ارسال ایمیل به مخاطب معرفی می شود، بازاریابی ایمیلی نامیده می شود. در این روش پیام های تبلیغاتی از طریق ایمیل برای مخاطب ارسال می شود. شما می توانید مطالب مفید، تبلیغات، تخفیف ها و پیشنهادات متفاوت و جذاب خود را از طریق ایمیل برای مخاطبان ارسال کنید.

تبلیغات ویدیویی

امروزه، مخاطبان بیش از هر زمان دیگری به تبلیغات ویدیویی وابسته هستند. بسترهای مناسبی برای ارائه این تبلیغات به مخاطبان وجود دارد. با این نوع تبلیغات می توانید کسب و کار خود را با دقت، بهتر و کاملتر به مخاطبان ارائه دهید و همچنین جذابیت بصری زیادی دارند.

از آنجایی که ویدیوهای مختلف به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش می شوند، صاحبان مشاغل این نوع تبلیغات را ترجیح می دهند. این تبلیغات را می توان در شبکه های اجتماعی، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی درج کرد.

آخرین کلمه

در این مقاله شما را با انواع خدمات شرکت های تبلیغاتی آشنا کرده ایم. برای استفاده از این خدمات و انعقاد قرارداد همکاری می توانید به شرکت مورد نظر خود مراجعه کنید. مطمئن باشید هزینه ای که برای تبلیغات مناسب می پردازید با فروش بالای محصولات یا خدمات شما جبران می شود.