روند قیمت TON (TON) تا چه زمانی صعودی خواهد بود؟ قیمت هدف کجاست؟


اگرچه بازار ارزهای دیجیتال طی چند روز گذشته شاهد نوسانات نزولی بوده است، اما وضعیت برای TON Coin (TON) متفاوت است. دیروز، 14 ژوئن (25 ژوئن)، قیمت سکه تون به 8.25 دلار و این ارز در 26 ژوئن به 8.28 دلار رسید.

به گفته والکس، تونکوین در تعداد کاربران فعال روزانه، بیشتر از اتریوم، افزایش چشمگیری داشته است. تلگرام 900 میلیون کاربر دارد که به افزایش فعالیت شبکه و افزایش فشار خرید بازار کمک می کند.

با افزایش تعداد کیف پول های Toncoin از 1.28 به 8 میلیون، ارزش کل شبکه 1 میلیارد دلار قفل شده است که نشان دهنده افزایش تقاضا در بین سرمایه گذاران است.

قیمت سکه شما چقدر افزایش می یابد؟

قیمت شما در حال حاضر در حال افزایش است. علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، پیش بینی می کند که قیمت تون کوین 40 درصد افزایش خواهد یافت که می تواند منجر به حداقل 11 دلار ارائه

او در این باره گفت:

Toncoin برای شکست 40٪ با هدف گذاری 11 دلار آماده می شود! با این حال، شاخص TD Sequential نشان می دهد که TON ممکن است برای جمع آوری نقدینگی قبل از صعود برای مدت کوتاهی به 7.2 دلار سقوط کند.

نه تنها مارتینز، بلکه بسیاری دیگر از تحلیلگران نیز همین نظر را دارند.

اندرو کان گفت:

TON به دنبال یکی از بزرگترین داستان های رشد در این چرخه است.

علاوه بر این، شاخص‌های فنی و میانگین‌های متحرک نشان‌دهنده یک منطقه خرید قوی برای این آلت‌کوین است که به ادامه افزایش قیمت TON کمک می‌کند. همه میانگین های متحرک، از جمله میانگین های ساده و نمایی برای همه مقادیر از 10 تا 200، منطقه خرید را نشان می دهند. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) در 65 و سطح MACD در منطقه خرید قرار دارد.

تجزیه و تحلیل قیمت Toncoin (TON).

سکه تن (TON) سرانجام در 13 ژوئن (24 ژوئن) توانست از مقاومت قوی 7.67 دلار عبور کند و شمع قیمت آن بالاتر از این مقاومت بسته شد. این یک الگوی مثلث صعودی را تکمیل می کند.

اگر خریداران قیمت را بالای 7.87 دلار نگه دارند، TON احتمالا وارد فاز روند صعودی بعدی خواهد شد. الگوی هدف صعودی 10.62 دلار است، اما انتظار می‌رود خرس‌ها با 10 دلار چالشی قوی داشته باشند.

اولین نشانه ضعف به سمت صعود، نزدیک شدن به زیر سطح 7.67 دلار خواهد بود. چنین حرکتی نشان می دهد که شکست به سمت بالا شکست خورده است. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر خط روند صعودی کاهش دهند، ممکن است فروش افزایش یابد.