پیش بینی قیمت بیت کوین، TON، RNDR، PEPE و AR


در حالی که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت در محدوده ای حرکت می کند، TON، RNDR، PEPE و AR می توانند معامله گران را با یک حرکت صعودی قوی شگفت زده کنند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین نتوانست سودهای خود را در این هفته حفظ کند و این نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند و از این افزایش ها برای فروش استفاده می کنند. بیت کوین در مسیر پایان هفته بیش از 4 درصد سقوط قرار دارد. هر چه قیمت به 60000 دلار نزدیکتر باشد، احتمال کاهش آن بیشتر می شود.

با این حال، تحلیلگران نسبت به عملکرد قیمت در چرخه پس از نصف شدن خوشبین هستند. همانطور که دیروز اشاره کردیم، طبق گفته تیموتی پترسون، بنیانگذار و مدیر ارشد سرمایه گذاری مشاوران جایگزین کین آیلند، بیت کوین می تواند در 9 ماه آینده به “محدوده 175000 تا 350000 دلار” برسد. پترسون در پست پلتفرم X گفت: این بازار صعودی در ژانویه 2025 به پایان خواهد رسید.

با وجود نوسانات قیمت، شرکت های مالی بیت کوین را به کیف پول خود اضافه می کنند. جی پی مورگان چیس و ولز فارگو در 10 می در پرونده ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گفتند که در یک ETF بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند. اگرچه سرمایه گذاری آنها در بیت کوین اندک است، اما به نظر می رسد گامی در مسیر درست باشد.

حال سوال این است که آیا حرکات بی ثبات بیت کوین تمرکز را به آلت کوین ها معطوف خواهد کرد؟ در این مقاله ضمن تجزیه و تحلیل بیت کوین به 4 ارز دیجیتال برتری که احتمال صعود دارند می پردازیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین

گاوها با موفقیت از سطح 59600 دلار دفاع کردند اما نتوانستند قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه (62650 دلار) برسانند. این نبرد شدید بین گاو نر و خرس را نشان می دهد.

شیب نزولی متحرک نمایی 20 روزه و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده منفی نشان دهنده برتری فروشندگان است. اگر سطح 59,600 دلار شکسته شود، بیت کوین ممکن است پایین ترین سطح روزانه 56,552 دلار را دوباره آزمایش کند، انتظار می رود که این سطح خریداران را جذب کند، اما اگر خرس ها غالب شوند، قیمت ممکن است به سطح 61.8% اصلاحی فیبوناچی 54,298 دلار سقوط کند.

اگر گاوها می خواهند از نزولی اجتناب کنند، باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک 20 روزه نگه دارند. اگر آنها موفق شوند، قیمت بیت کوین می تواند تا 67250 دلار افزایش یابد. خریداران باید این مقاومت را بشکنند تا یک رالی را تا 73777 دلار شروع کنند.

در بازه زمانی 4 ساعته، شیب EMA 20 دوره ای در حال صاف شدن است و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان می دهد فشار فروش در حال کاهش است. حمایت نزولی مهم 59,600 دلار است اگر این سطح نقض شود، ممکن است فروش افزایش یابد و قیمت به 56,552 دلار کاهش یابد.

برعکس، اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 دوره ای باشد، نشان می دهد که گاوها در تلاش برای بازگشت هستند. در این صورت، قیمت ممکن است تا 63500 دلار و سپس به 65500 دلار افزایش یابد.

پیش بینی قیمت تون کوین

قیمت سکه TON (TON) تلاش کرد مقاومت 7.23 دلاری را بشکند، اما خرس ها همچنان ادامه دارند.

یک نکته مثبت به نفع گاوها این است که آنها اجازه ندادند قیمت خیلی به زیر 7.23 دلار سقوط کند. این احتمال شکست صعودی را در 7.23 دلار افزایش می دهد. اگر این اتفاق بیفتد، TON می تواند مقاومت 7.67 دلاری را به چالش بکشد.

سطوح حمایتی مهم در صورت کاهش قیمت، میانگین های متحرک هستند. شکستن و بسته شدن به زیر این سطوح پشتیبانی نشان می دهد که TonCoin می تواند برای چند روز بین 4.72 تا 7.67 دلار تثبیت شود.

در بازه زمانی 4 ساعته، شیب هر دو میانگین متحرک صعودی است و RSI نزدیک منطقه خرید بیش از حد است، که نشان می‌دهد گاوها دست بالا را دارند. خریداران به دنبال افزایش پیشتاز خود با بالا بردن قیمت به بالای 7.23 دلار خواهند بود.

برعکس، خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر 20-EMA برسانند. اگر آنها موفق شوند، به این معنی است که خرس ها به شدت در برابر مقاومت های آینده دفاع می کنند. در این حالت ممکن است قیمت به 50-SMA کاهش یابد.

ارائه پیش بینی قیمت

رندر (RNDR) میانگین‌های متحرک را در 5 می به سمت بالا شکست، که نشان می‌دهد احتمالاً مرحله اصلاح به پایان می‌رسد.

خرس ها در تلاشند تا رشد قیمت را نزدیک به مقاومت بالای 12 دلار متوقف کنند، اما گاوها کوتاه نیستند. این نشان می دهد که وقتی قیمت ها کاهش می یابد خرید می کنند. میانگین های متحرک کراس اوور صعودی را تکمیل کرده اند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها کنترل بازار را در دست دارند.

اگر قیمت از سطح فعلی بالاتر رود یا از متحرک نمایی 20 روزه (9.59 دلار) عبور کند، احتمال اینکه قیمت به بالای 12 دلار برسد افزایش می یابد. در این مورد، هزینه رندر می تواند به 13.83 دلار برسد. این دیدگاه صعودی در کوتاه مدت در صورت شکسته شدن قیمت به زیر میانگین متحرک شکسته خواهد شد.

خرس ها در تلاش هستند تا قیمت را به زیر 20-EMA برسانند. اگر آنها موفق شوند، روند صعودی کوتاه مدت ضعیف شده و ممکن است به SMA -50 سقوط کند. این سطح ممکن است خریداران را جذب کند، اما جهش قیمت ممکن است با فروش در 20-EMA مواجه شود. اگر 50-SMA خراب شود، توقف بعدی احتمالاً 9.50 دلار خواهد بود.

برای حفظ روند صعودی، خریداران باید از 20-EMA دفاع کنند و قیمت را به بالای مقاومت 12 دلار برسانند.

پیش بینی قیمت پپه

قیمت پپه (PEPE) طی چند روز گذشته به طور پیوسته بهبود یافته است که نشان دهنده ادامه خرید در سطوح پایین تر است.

در بازه زمانی روزانه، یک الگوی سر و شانه معکوس در حال شکل گیری است که با شکستن و بسته شدن شمع بالای 0.000092 دلار تکمیل می شود. اگر خریداران قیمت را بالاتر از خط گردن الگو نگه دارند، PEPE می تواند روند صعودی خود را از سر بگیرد. هدف این الگوی صعودی 0.0000145 دلار است.

میانگین های متحرک احتمالاً به عنوان پشتوانه قوی در طول عقب نشینی قیمت عمل می کنند. اگر قیمت از میانگین‌های متحرک جهش کند، نشان‌دهنده این است که احساسات مثبت باقی می‌ماند و معامله‌گران در حال خرید پایین‌تر هستند. اگر حمایت 0.0000060 دلار شکسته شود، روند در کوتاه مدت نزولی خواهد بود.

در بازه زمانی 4 ساعته، قیمت توسط میانگین های متحرک پشتیبانی می شود که نشان می دهد گاوها به شدت از این سطوح دفاع می کنند. خریداران باید مقاومت 0.0000092 دلاری را بشکنند تا کنترل کنند.

اگر قیمت کمتر از میانگین متحرک باشد، نشان دهنده بازگشت خرس ها به بازی است. در این حالت، قیمت می تواند به حمایت مهم 0.000076 دلار برسد که احتمالاً منجر به خرید قوی توسط گاوها می شود.

پیش بینی قیمت Arweave

Arroyo (AR) طی چند روز گذشته شاهد افزایش تدریجی بوده است که نشان دهنده تقاضای قوی برای گاو است.

شیب رو به بالا متحرک نمایی 20 روزه (36 دلار) و RSI بالای 61 نشان می دهد که گاوها دست بالا را دارند. AR ممکن است به مقاومت مهم 47.51 دلار برسد. اگر گاوها قیمت را به بالاتر از این مقاومت برسانند، احتمال افزایش تا 52 دلار و سپس 68 دلار افزایش خواهد یافت.

اما اگر قیمت به زیر میانگین متحرک سقوط کند، این دیدگاه صعودی در کوتاه مدت نقض خواهد شد. در این صورت می توان قیمت را تا 26.50 دلار کاهش داد.

در بازه زمانی 4 ساعته، قیمت توسط 50-SMA در هنگام عقب نشینی پشتیبانی می شود. خریداران سعی می کنند قیمت را به 45 دلار و سپس به 47.51 دلار برسانند. انتظار می رود فروشندگان به شدت از این منطقه دفاع کنند زیرا در صورت شکست، روند صعودی ممکن است افزایش یابد.

50-SMA یک سطح پشتیبانی است که باید در هنگام کاهش قیمت به آن توجه کرد. اگر این سطح نقض شود، ممکن است قیمت به 36 دلار و به 34 دلار کاهش یابد. قیمت احتمالاً از این منطقه خارج خواهد شد، اما در 20-EMA با فروش مواجه خواهد شد.