کدام مایو بهتر است؟ • مجله تصویر زندگی


همه دوست دارند لذت شنا در استخر، رودخانه یا حتی در دریا را تجربه کنند. قبل از اینکه لذت شنا شما را وسوسه کند و به داخل آب بپرید، بد نیست ابتدا یک مایو مناسب برای خود بخرید. تماس آب با پوست بدن قطعا بسیار خوشایند است; اما برای محافظت از بدن و به خصوص پوست باید از لباس های مخصوص استفاده کرد. مایو نوعی لباس مخصوص شنا است که از مواد مختلف ساخته شده است. مایو در مدل‌های مختلف و رنگ‌های مختلف وجود دارد. اما کدام مایو بهتر است؟

اهمیت انتخاب لباس شنای جنسیتی مناسب

مایو زنانه یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین لباس های شنا در بازار است. مایو های زنانه در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی عرضه می شوند و شما می توانید آن ها را در انواع مدل های ساده، بیکینی، بورکینی، مونوکینی، تانکینی و … پیدا کنید. این مایو ها معمولا در طرح های یک تکه یا چند تکه دوخته می شوند تا هرکسی بنا به سلیقه خود بهترین ظاهر را خریداری کند.

انتخاب لباس شنا در جنسیت مناسب بسیار مهم است. زیرا ممکن است املاح و مواد شیمیایی مختلفی در آب وجود داشته باشد که به پوست آسیب برساند. حال شما عزیزانی که قصد دارید خرید مایو مردانه و شما زنان دارید، پس بهتر است انواع او را بشناسید. حالا باید بررسی کنیم که کدام مایو بهتر است و قابل خرید است؟

لباس شنا PBT

لباس های شنا که از پلی اتیلن ترفتالات ساخته شده اند معمولاً از سطح پذیرش بسیار بالایی برخوردار هستند. چنین موادی معمولا با ترکیبی از موادی مانند پلی استر به فروش می رسند که در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند. از این مایو ها می توانید برای شنا در استخرهای روباز یا روباز استفاده کنید. جذب آنها عالی است و به همین دلیل جزو مواد ایده آل برای مسابقات شنا و تناسب اندام هستند.

با بررسی مشخصات این ماده به خوبی می دانید که کدام مایو کیفیت بهتری دارد و انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این مایوهای مردانه و زنانه در مدل ها و قیمت های متنوعی عرضه می شوند. برای خرید همه مایو مانند خرید لباس شنا کامل برای زنان یا مدل های مختلف مردانه، بررسی کیفیت پس از انتخاب جنسیت مهم است. مایوهای پلی اتیلن ترفتالات با وجود قیمت بالا، ویژگی های منحصر به فردی دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • مقاومت آنها در برابر مواد شیمیایی و ضربه بسیار بالاست.
  • این مایوها به دلیل ماندگاری بالایی که دارند عمر طولانی دارند.
  • یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مایو ها خاصیت ارتجاعی مناسب آنهاست که باعث می شود مانند اسپندکس کشیده شوند.
  • این مایو ها مقاومت بالایی در برابر دمای بالا دارند و دمای بالا به هیچ وجه بر وضعیت آن ها تاثیر نمی گذارد.
  • جذب آب این مایو بسیار کم است. اما آنها در اسرع وقت خشک می شوند.

مایو نایلونی

اگر می خواهید بدانید کدام نوع مایو بهتر است، بد نیست خودتان را از مزایای مایوهای نایلونی آگاه کنید. یکی از پرفروش ترین و متداول ترین مواد مناسب برای دوخت مایو در بازار، مواد نایلونی می باشد. اگر نایلون از کیفیت خوبی ساخته شده باشد، خاصیت ارتجاعی آن بسیار خوب است. به منظور حفظ انعطاف نایلون، معمولاً آن را با اسپندکس ترکیب می کنند تا لباس شنا بهتر شود.

کیفیت این لباس شنا عالی است. اما به شرطی که به خوبی نگهداری شوند. بعد از استفاده از مایو از هر ماده ای، بدون شک باید شسته شوند، اما بد نیست این مایوها را در آب سرد بشویید تا کیفیت خود را از دست ندهند. بدون شک لباس شنای نایلونی نسبت به سایر مواد موجود در بازار مزایایی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • مایو نایلونی فوق العاده سبک است و شما در اندام خود احساس راحتی خواهید داشت.
  • ضد آب هستند؛ اما اگر آب بسیار کمی را جذب کنند، به سرعت خشک می شوند.
  • قیمت مقرون به صرفه یکی از منحصر به فردترین ویژگی های این مایو است.

مایو پلی استر

مطمئناً به دنبال آن هستید تا بفهمید کدام نوع مایو بهتر است و این محصول بی نظیر را برای شنای دلپذیر انتخاب کنید. مایوهای پلی استر منحصر به فردترین موادی هستند که شما مردم خوش شانس می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری کنید.

پلی استر جایگزین مناسبی برای مواد اسپندکس است، به ویژه برای مسابقات رقابتی. معمولاً اکثر شناگران از مایوهای پلی استر استفاده می کنند و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند. اگرچه این مایوها گران هستند و پوشیدن آنها دشوار است. اما مزایای آنها نیز بسیار زیاد است.

  • مایو پلی استر به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و ماندگاری بالا نسبت به سایر مایوهای موجود در بازار دوام بیشتری دارد.
  • مقاومت بسیار بالا در برابر مایع خنک کننده یکی از ویژگی های منحصر به فرد لباس شنا پلی استر است.
  • تنوع بسیار زیاد این مایو در طرح، رنگ و برند باعث می شود تا انتخاب بیشتری در انتخاب داشته باشید.
  • ماندگاری رنگ بالایی دارند و ثبات رنگ آنها نیز بسیار بالاست.

لباس شنا اسپندکس

با وجود تمام مواد مختلف مایو موجود در بازار، مواد اسپندکس از منحصر به فردترین مواد موجود در بازار هستند. اگر به دنبال لباسی منحصر به فرد، منحصر به فرد و رقابتی هستید، باید لباس شنایی را انتخاب کنید که درصد بالایی از اسپندکس در ساختار خود داشته باشد. اینگونه مایوها گزینه ای بی نظیر و ایده آل برای مسابقات ورزشی به حساب می آیند.

اگر این مایوها با پارچه های دیگر ترکیب نمی شوند، انتخاب کنید، زیرا در این صورت می تواند باعث خارش شود. بلافاصله پس از استفاده آن را بشویید، زیرا مقاومت آنها در برابر کلر کمتر از سایر مواد است. اکنون که می دانید کدام نوع لباس شنا با کیفیت ترین است، با خیال راحت سفارش خرید خود را در وب سایت اسنپ شاپ ثبت کنید.

  • لباس شنا اسپندکس فواید زیادی دارد که بهترین آنها عبارتند از:
  • اسپندکس خاصیت ارتجاعی زیادی دارد.
  • وجود قیمت متوسط ​​به مصرف کنندگان امکان خرید این ماده با کیفیت را می داد.

نتیجه

به عنوان مایو باید از جنس مناسب و مرغوب باشد. سال هاست که خانم ها و آقایان از لباس های شنا در طرح ها، طرح ها و رنگ های مختلف برای شنا استفاده می کنند. برخلاف گذشته، امروزه تنوع مایو بسیار گسترده است و حق انتخاب بیشتری خواهید داشت.

پس از بررسی مشخصات انواع مایو، انتخاب مایو با بهترین کیفیت برای شما مخاطبان عزیز راحت تر خواهد بود. اسنپ ​​شاپ بزرگترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده انواع مایو زنانه و مردانه در کشور است. این مجموعه بیش از سطح مدل های مایو در طرح ها، رنگ ها و برندهای مختلف را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. با بررسی مشخصات و ویژگی های مایو های مختلف و مشاهده راهنمای خرید، در نهایت متوجه می شوید که کدام نوع مایو بهترین است و می توانید آن را خریداری کنید.