قیمت هتل 7 ستاره آنتالیا


آنتالیا که ترکیبی از آب و هوای مطبوع مدیترانه ای، سواحل زیبا و فعالیت های آبی هیجان انگیز شرق آسیا، هتل های مجلل و امکانات مدرن اروپایی در کنار جاذبه های تاریخی و دیدنی، باعث شده بسیاری از گردشگران این شهر را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنند.

هتل های مجلل زیادی در آنتالیا وجود دارد که اکثر آنها در کنار سواحل دریای مدیترانه ساخته شده اند و شما می توانید با اقامت در آن ها از چشم اندازهای زیبای این دریا و سواحل آن لذت ببرید و از تفریحات و امکانات فراوانی که در اختیار دارید لذت ببرید. داخل این هتل های 7 ستاره برای مهمانان در نظر گرفته شده، استفاده کنید.

بیشتر گردشگران برای یک هفته تفریح ​​و استراحت در هتل های مجلل آنتالیا به این شهر سفر می کنند; زیرا اگر شما یک هتل کامل در تور آنتالیا علی بابا انتخاب کنید، در غیر این صورت مجبور نیستید حتی برای یک روز هتل را ترک کنید و لذت ببرید. هتل های مجلل آنتالیا بسیار شیک و دارای امکانات عالی هستند، بنابراین هر زمان که بخواهید می توانید از تمامی امکانات رفاهی و خدمات رایگان بهره مند شوید.

اگر شما نیز تصمیم دارید با سفر به آنتالیا در این هتل های لوکس ۷ ستاره اقامت کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با هتل های مجلل آنتالیا بیشتر آشنا شوید.

درباره هتل های لوکس و 7 ستاره آنتالیا بیشتر بدانید

به طور کلی هتل های آنتالیا بیشتر در مناطق بلک، لارا، کمر، کنیالیتی و کندو قرار دارند، در ضمن اگر به دنبال هتل های لوکس و 7 ستاره آنتالیا هستید، بهتر است نام هتل هایی را که در زیر وارد می کنم را به خاطر بسپارید:

هتل مردان پالاس

هتل مردان پالاس کاخی بسیار زیبا و رویایی در ساحل لارا آنتالیا می باشد که چندین سال با داشتن ساحل اختصاصی، رستوران های بین المللی، اتاق های مجلل و مجلل و مراکز اسپا توانسته عنوان بهترین هتل اروپایی ترکیه را از آن خود کند. معماری این هتل با رنگ سفید و تزئینات زیبا از معماری کاخ های اروپایی الهام گرفته شده است.

کاخ مردان دارای 546 اتاق است که برخی از آنها به سبک شرقی، برخی دیگر با معماری عثمانی و برخی دیگر با معماری اروپایی تزئین شده اند. کوه های سرسبز آنتالیا علاوه بر این سرویس مبلمان مجلل، هماهنگی رنگ ها و دکوراسیون به کار رفته در اتاق های این هتل زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

امکانات و خدمات هتل

استخرهای روباز محوطه هتل مردان پالاس در کنار پل هایی که مسیرها را به هم متصل می کنند، فضای شگفت انگیز و هیجان انگیزی را برای گردشگران ایجاد می کند، اما هیچ یک از موارد فوق زیبایی رستوران زیر آب هتل مردان پالاس را ندارد. این رستوران به خاطر دیوارهای رنگارنگ مخزن ماهی به رستوران زیر آب معروف است.

از دیگر امکانات رفاهی هتل مردان پالاس می توان به استخرهای بزرگ با انواع مرجان های دریایی و صدها گونه ماهی اشاره کرد. در این استخر می توانید لذت شنا در کنار ماهی های بزرگ و کوچک را تجربه کنید. هتل مردان پالاس دارای 7 استخر خصوصی و سرپوشیده، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی با چتر، مراکز اسپا و رستوران های بین المللی می باشد.

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

اگر می خواهید با کودکان به آنتالیا سفر کنید و به دنبال هتلی هستید که فرزندانتان از اقامت در آن مانند شما لذت ببرند، هتل مکس رویال بهترین انتخاب برای شماست. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا است که در ساحل سیاه قرار دارد و امکانات ویژه ای برای کودکان دارد.

هتل مکس رویال فضایی به طول 500 متر را برای بازی کودکان فراهم می کند که شامل زمین بازی، مینی کلاب، سالن بدنسازی، آبشار مصنوعی، استخر، ساحل خصوصی با امکانات شنی و بازی های رایانه ای می باشد. البته تمامی این بازی ها ماهرانه طراحی شده اند و این فضای بازی برای کودکان ۱ تا ۳ سال، ۴ تا ۷ سال و بالای ۷ سال طراحی و ایجاد شده است.

امکانات و خدمات هتل

والدین می توانند با استفاده از دوربین های مداربسته از راه دور رفتار و عکس العمل های کودکان 1 تا 3 ساله خود را کنترل کنند. اتاق های مجلل این هتل جادار و با رنگ های ملایم تزئین شده اند. تمامی وسایل اتاق ها مانند مبلمان، میز ناهارخوری، پرده، رختخواب و … در کنار هم چیده شده اند و هماهنگی دارند تا اقامتی آرام را برای مهمانان تضمین کنند.

گردشگرانی که هتل مکس رویال را برای اقامت در آنتالیا انتخاب می کنند، می توانند هر وعده غذایی خود را در یکی از رستوران های هتل سرو کنند. بخشی از فضای هتل برای یک میز شیرینی و نوشیدنی در نظر گرفته شده است که در آن کیک های خوشمزه ترکی چیده شده و مهمانان می توانند در طول روز از آن ها لذت ببرند. از دیگر امکانات هتل مکس رویال می توان به 3 استخر سرپوشیده و روباز، اینترنت رایگان، خدمات اسپا، رستوران و کافه اشاره کرد.

هتل ریکسوس پرمیوم بلک

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم بلک است که در زمینی به مساحت 40500 متر ساخته شده و دارای پارک آبی اختصاصی و فضایی ویژه برای نمایش دلفین ها می باشد. این هتل در ساحل زیبای کمر واقع شده و تا فرودگاه آنتالیا حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.

معماری هتل ریکسوس پریمیوم به گونه ای است که تمامی اتاق ها دارای منظره ای رو به جنگل یا دریا هستند، علاوه بر این از تزئینات مجلل و منحصربفرد زیادی در نمای بیرونی و محوطه هتل استفاده شده است که منظره کاخ های مجلل اروپایی را تداعی می کند. برای بینندگان این هتل در مجموع دارای 665 اتاق بزرگ با امکانات مجهز و همگی دارای بالکن اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، حمام با سشوار و لوازم آرایشی از بهترین برندهای دنیا، خط تلفن مستقیم و اینترنت رایگان و همچنین امکانات رفاهی فراوان می باشد. و سرگرمی برای اقامتی مجلل و این هیجان انگیز است.

امکانات و خدمات هتل

گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند می توانند به ساحل خصوصی رفته و علاوه بر شنا و آفتاب گرفتن از پارک آبی به سبک تروجان، سرسره های طولانی و تونل های آبی هیجان انگیز لذت ببرند. هتل ریکسوس پرمیوم دارای 9 رستوران با انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، فرانسوی و بین المللی است و در فضایی آرام و زیبا آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. ساحل اختصاصی با چتر، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات این هتل 7 ستاره است.

و در آخر بهتر است بدانید که قیمت هتل های 7 ستاره آنتالیا با توجه به امکانات رفاهی و خدماتی که به گردشگران ارائه می دهند متفاوت است; بنابراین اگر به دنبال هتلی مجلل در شهر آنتالیا هستید، وب سایت ما بهترین هتل های 7 ستاره آنتالیا را با مشخصات و قیمت های کامل برای شما فهرست کرده است تا مرجع رزرو شود.

امتیاز شما برای این پست