پیش بینی قیمت سولانا و دوج کوین؛ 8 ژوئن 1403


اگرچه بسیاری از تحلیلگران دیدگاه مثبتی نسبت به اتریوم دارند، اما انتظار دارند قیمت آن افزایش یابد. اما این فقط در مورد اتر نیست. تحلیلگران نسبت به آلتکوین ها نیز خوش بین هستند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، تحلیلگران بر این باورند که مانند چرخه های قبلی، پس از افزایش قیمت بیت کوین و اتر، زمان آن فرا رسیده است که آلت کوین ها صعود خود را آغاز کنند.

پیش بینی قیمت سولانا

سولانا به سطح شکست 162 دلار سقوط کرد که نشان دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

شیب میانگین متحرک نمایی 20 روزه (164 دلار) در حال کاهش است و RSI درست بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده صعود خفیف صعودی است. اگر جهش ادامه یابد، گاوها سعی خواهند کرد سولانا را به 189 دلار و سپس به مقاومت بالای 205 دلار برسانند.

از سوی دیگر، اگر قیمت به زیر 162 دلار سقوط کند، نشان دهنده این است که گاوها تسلیم شده اند. به این ترتیب، حرکت نزولی به 140 دلار و سپس به 126 دلار می تواند آغاز شود. انتظار می رود گاوها به شدت از این سطح دفاع کنند.

پیش بینی قیمت Dogecoin

دوج کوین در چند روز گذشته نزدیک به سطح 0.17 دلار شناور بوده است که نشان دهنده درگیری بین گاوها و خرس ها است.

شیب متحرک نمایی 20 روزه (0.16 دلار) و RSI بالای 58 نشان می دهد که روند صعودی کمترین مقاومت را دارد. اگر خریداران قیمت را بالای 0.17 دلار نگه دارند، احتمال حرکت به 0.18 دلار افزایش می یابد. در این مورد، DOGE ممکن است تا 0.21 دلار افزایش یابد.

از سوی دیگر، اگر قیمت به عقب برگردد و از میانگین‌های متحرک پایین بیاید، نشان‌دهنده ادامه فروش نزولی در هر افزایش جزئی خواهد بود. در این صورت، Dogecoin می تواند تا 0.14 دلار سقوط کند و برای مدتی در آن محدوده باقی بماند.