⚡️🔥 بازیگوش ترین ها در کدام ماه متولد می شوند؟ (فال جالب امروز!)



بازیگوش ترین ها در کدام ماه متولد می شوند؟

همه ما فردی را می شناسیم که حتی با گذشت زمان همچنان شیطون و بازیگوش است. اینها دوستانی هستند که عاشق شوخی هستند، حتی اگر متلک های مداوم آنها گاهی آزاردهنده شود.

به گفته ستاره شناسان، برخی افراد بیشتر در معرض بازیگوشی و شیطنت هستند. در آن طالع بینی با شیطنت ترین و بازیگوش ترین افراد متولد شده در این ماه ها ملاقات خواهید کرد.

شیطون ترین ها در کدام ماه متولد می شوند؟

6. سپتامبر

در حالی که Sagittarians به دلیل عملی بودن و طبیعت منطقی خود شناخته می شوند، ستاره شناس استینا گاربیس می گوید که این افراد گاهی اوقات می توانند کمی شیطنت به کار خود اضافه کنند.

می گوید: کلاهبرداران افرادی هستند که در محل کار با شما مسخره بازی می کنند. شوخی های آنها بسیار بی ضرر است و به شوخی های احمقانه اما بی ضرر و کاربردی ختم می شود.

اگرچه این ویژگی تا حدودی با شهرت آنها به عنوان کمال گرا در تناقض است، گاربیس اضافه می کند که شهریوری ها در واقع حس شوخ طبعی خوبی دارند که با آنها آشنا شوید.

5 نوامبر

ماهی های بلند پرواز و مستقل می توانند گاهی اوقات دردسر ایجاد کنند، اما بر خلاف سایر نشانه ها که فقط می خواهند با آنها شوخی کنند، ممکن است کمی شیطنت کنند.

گاربیس می گوید: آبان حوت شوخی های بد می کند و گاهی می تواند دیگران را عصبانی کند. آنها می خواهند ببینند که شما از شرم عرق می کنید تا به شما بخندند.

ستاره شناس Bela Nguyen می گوید: ذهن استراتژیک آنها به آنها اجازه می دهد تا موقعیت ها را دستکاری کنند، به طور ماهرانه با دیگران بازی های فکری انجام دهند در حالی که اهداف واقعی خود را پنهان نگه می دارند.

4. بهمن

ماهی های بهمن که به عنوان یکی از خلاق ترین و منحصر به فرد ترین نشانه ها شناخته می شود، می تواند بازیگوش نیز باشد.

راکل رودریگز، ستاره شناس می گوید: ماهی ها کسانی هستند که خارج از چارچوب فکر می کنند. آنها این رگه سرکش و مستقل را دارند که دوست دارند وضعیت موجود را به چالش بکشند. بنابراین در هر شرایطی می توانند ایده های منحصر به فرد و سرگرم کننده ای داشته باشند که منجر به کمی شیطنت شود.

او توضیح می دهد: طبیعت سرکش آنها به طور طبیعی آنها را به مسیرهای شرارت می کشاند زیرا آنها دائماً به دنبال راه هایی برای سرپیچی از قوانین هستند. او توضیح می دهد که تمایل آنها برای به چالش کشیدن وضعیت موجود اغلب با نیت خوب است.

3. آذر

علامت دیگری که بیشتر به روح آزاد معروف است آذر می است.

نگوین می گوید: مردان آذر ماهی به شیطنت های پست معروف هستند. این جویندگان هیجان دائماً به دنبال تجربیات جدید هستند و ترسی از کنار زدن مرزها ندارند. هرچند گاهی این روحیه آنها را به دردسر می اندازد!

رودریگز نیز هازارد را بازیگوش می نامد، اما می گوید که مانند ماهی های بهمن، این افراد فقط می خواهند زندگی خود را جذاب تر کنند.

او می گوید: آنها همیشه برای یک سواری هیجان انگیز هستند. ماهی‌ها عاشق کشف ایده‌ها و مکان‌های جدید هستند، که اغلب شامل زیر پا گذاشتن چند قانون در اینجا و آنجا می‌شود، اما همه اینها سرگرم کننده است.

2. آگوست

ماه اوت به دلیل اشتیاق خود برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران شناخته شده است.

رودریگز می گوید: اوت ماهی ها هنرمندان زودیاک هستند. تحت فرمانروایی خورشید، طبیعتی آتشین و پرشور دارند. این اغلب ممکن است شیطنت آمیز شود زیرا آنها دوست دارند در مرکز توجه باشند و راه های خلاقانه و اغلب بازیگوش را برای جلب توجه خود بیابند.

رودریگز اضافه می کند: آنها می خواهند همه چیز را زنده نگه دارند. آنها برای رسیدن به نتایج دلخواه به شوخی های بازیگوش متوسل می شوند.

1 ژوئن

وقتی صحبت از بازیگوش ترین علامت به میان می آید، بدون شک دلو شماره یک است. رودریگز می گوید، مانند آگوست، آنها افراد بسیار شوخ طبعی هستند.

رودریگز می‌گوید: «آن‌ها می‌توانند یک لحظه جدی و لحظه‌ای شیطون باشند. شما هرگز از آنها خسته نمی شوید.

نگوین می گوید: خردادی ها با شوخ طبعی و جذابیتی که دارند، بدون زحمت راه خود را از مشکل پیدا می کنند. همچنین، تلاش بی پایان آنها برای سرگرمی تضمین می کند که آنها همیشه به دنبال راه هایی برای تزریق هیجان به هر موقعیتی هستند.

منبع: bestlifeonline