افزایش 19 درصدی عرضه جهانی سکه طی 6 ماه آینده


بنیاد جهانی سکه در یک پست وبلاگی اعلام کرد که قصد دارد عرضه توکن WLD خود را از طریق همکاری با شرکت های خصوصی به 36 میلیون توکن افزایش دهد.

به گزارش Valx و به نقل از Cointelegraph; پروژه WorldCoin Digital Identity Project قصد دارد عرضه توکن خود، WLD را طی 6 ماه آینده از طریق فروش خصوصی به مؤسسات غیر آمریکایی، 19 درصد افزایش دهد. در یک پست وبلاگی در 23 آوریل، این شرکت گفت که یکی از زیرمجموعه های آن، WorldAsset، مسئول صدور 1.5 میلیون توکن WLD با ارزش فعلی 8.2 میلیون دلار و فروش آنها به گروهی از شرکت های تجاری خارج از ایالات متحده خواهد بود.

طبق این گزارش، انتظار می رود WorldAsset هر هفته بین 0.5 تا 1.5 میلیون WLD بفروشد. اتفاقی که طبیعتا منجر به افزایش ۱۹ درصدی عرضه این توکن معادل ۳۶ میلیون توکن جدید خواهد شد. این مبلغ برابر با 197 میلیون دلار به قیمت WLD در زمان نگارش مقاله است. عرضه فعلی WorldCoin حدود 193 میلیون توکن است و ارزش بازار و FDV این توکن به ترتیب حدود یک میلیارد و 54.5 میلیارد دلار است.

WorldCoin در جولای 2023 توسط سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI، الکس بلانیا، مدیر عامل فعلی WorldCoin و Max Novendstern، مدیر عامل شرکت تحقیقات بیومتریک Mana، تاسیس شد. این شرکت راه حل های تایید هویت کاربر بلاک چین و وب 3 را با استفاده از فناوری هایی مانند Orbs ارائه کرد. قیمت WorldCoin از زمان عرضه تا 10 مارس 2024 (20 مارس 1402) 435٪ از 2.17 دلار به 11.74 دلار افزایش یافت. عددی که اکنون سقف تاریخی قیمت این ارز دیجیتال محسوب می شود.

نظر شما در مورد پروژه WorldCoin و ارز دیجیتال WLD چیست؟

cointelegraph.com