راهنمای خرید بهترین ویدئو پروژکتور


برای خرید بهترین ویدئو پروژکتور چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ بهترین پروژکتور چه ویژگی هایی دارد؟ چه نوع پروژکتوری وجود دارد؟ با ورود نوع جدید پروژکتورها به بازار، دیگر نیازی به رفتن به سینما برای تماشای فیلم نیست. با تهیه یک محصول مناسب و کاربردی خواهید توانست منزل خود را به سالن سینما تبدیل کنید. ضمناً با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه، شرایطی برای ارتباط خوب با کارمندان و دانش آموزان در محیط کار و مدارس و اطلاع رسانی به بهترین نحو ایجاد می شود. برای خرید بهترین پروژکتورهای خانگی و تجاری به ما بپیوندید تا بتوانیم اطلاعات مناسب را برای شما به ارمغان بیاوریم.

نکات مهم در خرید بهترین ویدئو پروژکتور

برای خرید بهترین ویدئو پروژکتور بهتر است به نکات مختلفی توجه کنید. از جمله مهمترین نکات باید به موارد زیر اشاره کرد.

  • روشنایی تصاویر ویدئو پروژکتور

میزان روشنایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن دقت کنید. شدت نور با واحد آنزیلومن اندازه گیری می شود و در واقع پارامتری است که میزان نور روی سطوح خاص را تعیین می کند. بر این اساس، هنگام خرید ویدئو پروژکتور استوک باید محیطی را که در آن از این محصول استفاده خواهید کرد، در نظر بگیرید. بنابراین باید بگوییم که اندازه تصاویر و همچنین فاصله دستگاه از عوامل مهم در این زمینه محسوب می شوند، هر چه به صفحه نمایش نزدیکتر باشید، نور بیشتری در صفحه نمایش خواهد بود.

  • وضوح تصویر در پروژکتور

چند پیکسلی بودن دستگاه نیز به بودجه شما بستگی دارد که با افزایش تعداد و تراکم پیکسل ها جزئیات بیشتری برای شما عزیزان نمایش داده می شود. با توجه به اینکه تلویزیون و کامپیوتر این روزها با کیفیت بسیار بالا و حداقل HD عرضه می شوند، چشم انسان به دریافت محتوای باکیفیت عادت کرده است، بنابراین بهتر است به دنبال ویدئو پروژکتوری باشید که با کیفیت بالا عرضه می شود. به عنوان مثال رزولوشن 1920 در 1080 کیفیت Full HD را ارائه می کند و برای گیمرها مناسب خواهد بود. همچنین در برخی موارد اگر کیفیت تصویر برای شما بسیار مهم است، کیفیت 4K نیز بهترین انتخاب برای خرید است.

  • تصحیح خطاهای تصویر در ویدئو پروژکتور

اگر نصب پروژکتور به درستی انجام نشود، ممکن است تصاویری با اندازه های غیرعادی مشاهده کنید و این باعث اعوجاج تصاویر می شود. تصاویر به اشکال مختلف از جمله الماس و ذوزنقه نمایش داده می شوند و به همین دلیل نمی توانید تصویری کاملا مستطیلی داشته باشید. به همین دلیل، خرید و اجاره محصول ویدئو پروژکتوری را در نظر بگیرید که تصحیح کیستون را فراهم می کند تا با استفاده از حرکت لنز، خطا را اصلاح کنید.

  • اتصال پروژکتور بی سیم

اگر می خواهید محتوایی مانند پاورپوینت را به صورت بی سیم از تلفن یا لپ تاپ خود به پروژکتور در فضایی مانند مدرسه یا اداره نشان دهید، فقط باید محصولی را خریداری کنید که ویژگی بی سیم بودن را برای شما به ارمغان بیاورد. برخی از محصولات بی سیم دارای دستیارهای صوتی هستند که پخش و دسترسی به اینترنت را فراهم می کنند. در نتیجه انتخاب یک محصول هوشمند بهترین گزینه برای کسب و کار خواهد بود.

  • کنتراست ویدئو پروژکتور

کنتراست موضوعی است که همیشه هنگام خرید بهترین ویدئو پروژکتور مطرح می شود، بهتر است به دنبال پروژکتوری باشید که رنگ ها را با عمق بیشتری ارائه می دهد. کنتراست به تفاوت بین روشن ترین و تاریک ترین قسمت هر تصویر اشاره دارد. بر این اساس باید بگوییم که هر چه این فاصله بیشتر باشد، کیفیت تصویر بهتر خواهد بود. به عنوان مثال، 1000:1 به این معنی است که روشن ترین نقطه 1000 برابر روشن تر از تاریک ترین نقطه خواهد بود. این امر تاثیر مستقیمی بر طبیعی بودن فیلم و عکس خواهد داشت.

خرید انواع ویدئو پروژکتور

برای خرید انواع ویدئو پروژکتور ابتدا باید مشخص کنید که هدف شما از این محصول چیست، نکته مهم در این زمینه نیت خریدار است. بر این اساس ممکن است بخواهید از آن در محیط مدرسه استفاده کنید، اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی، محصول مناسبی خریداری نکرده اید و به همین دلیل نمی توانید اطلاعات را آنطور که باید در اختیار دانش آموزان خود قرار دهید. به همین دلیل با توجه به این مشکل بهتر است در زمان خرید از کارشناسان خبره مشاوره بگیرید و انواع ویدئو پروژکتورها را بشناسید. بر این اساس به مجموعه های گارانتی محصولات و تعمیر انواع ویدئو پروژکتور مراجعه کنید.

خرید ویدئو پروژکتور خانگی

ویدئو پروژکتورهای خانگی مانند یک تلویزیون با کیفیت بالا عمل می کنند و تنها تفاوتی که در این زمینه دارند این است که حجم تصاویر را بدون کاهش کیفیت افزایش می دهند. یکی از نکات در این مورد این است که بهتر است در هنگام خرید به سایز این محصول توجه کنید. همچنین در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت صدا بسیار مهم است و محصول باید روی میز خریداری شود تا بتوانید به راحتی در منزل از آن استفاده کنید.

یک ویدئو پروژکتور تجاری بخرید

برای خرید ویدئو پروژکتور تجاری برندهای معروفی در این زمینه وجود دارد. اگر به دنبال یک محصول تجاری هستید، بهتر است محصولاتی را در نظر بگیرید که روی سقف نصب می شوند. همچنین کیفیت صدا یکی از پارامترهای مهمی است که باید در نظر گرفته شود. اگر به دنبال یک محصول مادام العمر هستید، ابتدا باید محصول را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید و همچنین در نظر داشته باشید که محصولی را سفارش دهید که تمام امکانات رفاهی مد نظر شما را به صورت هوشمند در اختیار شما قرار دهد.

امروزه انواع ویدئو پروژکتور در برندهای مختلف تهیه می شود که با توجه به نیاز خود می توانید از پروژکتورهای LCD، پروژکتور ال ای دی، پروژکتور LCoS و ویدئو پروژکتور DLP خریداری و استفاده نمایید.

/ توجه: این مقاله یک گزارش تبلیغاتی است و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات وارد شده ندارد.