چرا باید از تونر صورت استفاده کنیم؟


وضعیت پوست و سلامت آن و روش های مراقبتی که برای شاداب نگه داشتن پوست استفاده می شود بسیار مهم است. آسیب به پوست یا تغییرات ناخوشایند در ظاهر آن که ناشی از تغییرات هورمونی، فشار روانی، شرایط آب و هوایی، رژیم غذایی نامناسب یا تماس با اشعه های مضر خورشید است، بر خلق و خوی افراد تاثیر منفی می گذارد و باعث کاهش عزت نفس آنها می شود.

صرف نظر از عوامل ژنتیکی که گاهی اوقات منجر به اختلال در وضعیت طبیعی پوست می شود، می توان با مراقبت مداوم و استفاده از محصولات مناسب، اثرات منفی سایر عوامل خطر را خنثی کرد. پوست ما در طول روز در معرض آلودگی های محیطی زیادی قرار دارد و نیاز به شستشو دارد. علاوه بر این، ترشح غدد مختلف و فعالیت های بیولوژیکی مختلف نیز منجر به تولید چربی در پوست و تجمع منافذ آن می شود.

بنابراین لازم است پاکسازی و لایه برداری اولیه پوست با آماده سازی ها و محصولات مراقبتی مناسب در دستور کار قرار گیرد. تونرها یکی از بهترین محصولات بهداشتی و مراقبتی هستند که به حفظ رطوبت و در عین حال تمیز کردن منافذ پوست کمک می کنند. در ادامه اهمیت استفاده از این نوع آماده سازی ها را یادآور می شویم و برخی از مناسب ترین تونرها را به شما معرفی می کنیم.

تونر چیست؟

تونیک ها را می توان پاک کننده هایی دانست که علاوه بر پاکسازی کامل پوست صورت از آلاینده ها و روغن های مختلف، غنی شده با مواد مغذی و ارگانیک برای آبرسانی، تغذیه، تنظیم سطح ph و طراوت پوست هستند تا بتوانید از آن مراقبت کنید. از پوست شما به بهترین شکل ممکن

اهمیت استفاده از تونر

پوست صورت به عنوان یکی از اجزای آسیب پذیر و حساس همواره در معرض خطرات محیطی یا داخلی قرار دارد. استفاده از محلول های مراقبت از پوست مناسب برای همه افراد با ویژگی های پوستی متفاوت ضروری است. این نوع محصولات به دلیل فواید ترکیبات تغذیه ای، سبوم اضافی پوست های چرب و عرق کرده را کاهش داده و از شکنندگی و التهاب پوست های خشک جلوگیری می کنند.

وجود مواد آنتی اکسیدانی و آنتی باکتریال در این نوع محصولات باعث تسریع روند ریکاوری و بازسازی پوست می شود و با از بین بردن چربی انباشته شده در منافذ پوست، سطح اکسیژن رسانی را افزایش می دهد، به طوری که خون و انتقال اکسیژن رسانی به تمام سلول های پوست به بهترین نحو

از مهمترین مزایای استفاده از تونرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیم سطح PH پوست
  • کاهش تعداد منافذ پوست
  • پاکسازی کامل چربی های اضافی و آلاینده ها
  • لایه برداری مناسب پوست
  • آبرسانی و حفظ رطوبت در لایه های پوست
  • افزایش شادابی و شادابی پوست
  • راهنمای خرید بهترین تونر برای انواع پوست

تونر آلارو یکی از بهترین تونرها است

الارو یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است که در فرمول محصولات خود از ترکیبات گیاهی و غذایی استفاده می کند. تونر الارو با بهترین قیمت و کیفیت توانسته نظر بسیاری از خانم ها را به خود جلب کند. بهترین مدل های تونر الارو به شرح زیر می باشد.

تازه متعادل کننده آکنه پاک می کند

این محصول که با هدف پاکسازی کامل پوست های چرب و کاهش منافذ ایجاد شده است، سلول ها را به بهترین نحو لایه برداری و آبرسانی می کند و پوستی تمیز و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد.

فرمولاسیون محصول
  • حاوی اسید سالیسیلیک که لایه برداری، چربی زدایی و رفع جوش و آکنه پوستی است.
  • حاوی عصاره دانه کاسیا آنگوستیفولیا با خاصیت آبرسانی و کاهش التهاب پوست
  • حاوی زینک گلوکونات با قابلیت تنظیم میزان چربی پوست و حفظ شادابی آن

تازه متعادل کننده آکنه

این نوع تونر بهترین گزینه برای شستشوی روزانه محسوب می شود و به کاهش آکنه های ناشی از تجمع چربی کمک می کند.

فرمولاسیون محصول
  • کمپلکس پروتئین تخریب شده برای تغذیه بهتر پوست و حفظ رطوبت و نرمی آن
  • اسید سالیسیلیک با خاصیت آنتی باکتریال برای پاکسازی پوست و رفع جوش و آکنه

تونیک برای پوست های چرب

Elaro این تونر را برای پوست های چرب، عرق کرده و متخلخل ایجاد کرده است. خاصیت پاک کنندگی ترکیبات موجود در فرمول این محصول، چربی های اضافی و مضر پوست را از بین می برد.

تونیک گارنیر

گارنیر یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه محصولات بهداشتی و مراقبتی است که با خرید تونرهای گارنیر با توجه به نوع پوست خود می توانید اثربخشی آن را مشاهده کنید.

در ادامه بهترین مدل های تونر گارنیر را به شما معرفی می کنیم.

تونر با عصاره آلوئه ورا برای پوست های معمولی و مختلط

این نوع تونیک را می توان برای هر نوع پوستی با ویژگی های مختلف مناسب دانست. اثرات معجزه آسای آلوئه ورا بر روی پوست غیرقابل انکار است. مواد موجود در این پاک کننده به لطف تنظیم مناسب pH و آبرسانی، پوست شما را از چربی اضافی پاک می کند و پوستی نرم و شاداب به شما می بخشد.

تونیک گیاهی حاوی عصاره انگور

عصاره انگور به عنوان ماده اصلی فرمول این تونر، علاوه بر اثرات ضد باکتریایی، با حفظ رطوبت پوست در محدوده مناسب و از بین بردن عوامل مضر مانند آلاینده ها یا روغن ها، شادابی پوست شما را افزایش می دهد.

تونیک حاوی عسل

این تونیک که ترکیبات آن برای پوست های خشک و شکننده مناسب است، با اثرات ضد باکتریایی، ضد التهابی و پاک کنندگی پوست های خشک و آسیب دیده را آبرسانی کرده و آن را جوان می کند.

تونر سی گل; کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه

کیفیت محصولات و قیمت مناسب محصولات بهداشتی و مراقبتی سیگل باعث محبوبیت این برند در بازار شده است. استفاده از محصولات ارگانیک و مواد مغذی در ساختار تونرهای سی گل آنها را به یکی از بهترین محصولات پاک کننده برای مراقبت تبدیل می کند.

بهترین تونرهای سی گل دارای خواص پاکسازی و روشن کنندگی پوست، لایه برداری ملایم، تنظیم چربی و PH پوست، رفع جوش و آکنه روی پوست، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست، ضد التهاب و حساس، افزایش رطوبت و آبرسانی هستند. سلول های پوست و افزایش طراوت و لطافت پوست.

آخرین کلمه

استفاده از بهترین تونرها سلامت پوست شما را تضمین می کند. با مراجعه به فروشگاه موتن رو می توانید بهترین تونرها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و تیم تحریریه مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

امتیاز شما برای این پست