محبوب ترین کلوپ های رام ایرانی کدامند؟


این روزها کلاب هاوس توانسته است جای بسیاری از شبکه های اجتماعی صوتی یا اپلیکیشن های پادکست و جلسات آنلاین را بگیرد. بسیاری از افراد هنوز از این برنامه استفاده نکرده اند زیرا نمی دانند کدام رام برای آنها مناسب است و کدام رام در این پلتفرم محبوب است. اگر می خواهید تعدادی از بهترین رام های باشگاهی را بشناسید، با ما همراه باشید.

پرطرفدارترین رام باشگاهی ایرانی

در ادامه اتاق هایی را که بیشترین بازدیدکننده را در موضوعات مختلف دارند به شما معرفی می کنیم. برای هر یک از موضوعات مورد علاقه شما، می توانید انجمن های مرتبط را دنبال کرده و در آن شرکت کنید.

از شعر و ادبیات

باشگاه «شعر و ادبیات» گفت و گوهایی در زمینه ادبیات و اشعار شاعران مختلف برگزار می کند. اگر شما هم به شعر و ادبیات علاقه دارید می توانید در اتاق های این باشگاه شرکت کنید.
حتی اگر خودتان اطلاعات خوبی در این زمینه دارید یا شاعر هستید، می توانید با صحبت در این اتاق ها توجه و تبلیغات زیادی را به خود جلب کنید تا فالوورهای شما بیشتر شود.
زمان اتاق ها از قبل در باشگاه اعلام می شود و در صورت تمایل می توانید زمان مورد نظر را برای شرکت در این اتاق ها آزاد کنید.

تک و دو نفره

تاک و تاک سمینارهایی در زمینه فناوری برگزار می کند. اگر از دوستداران فناوری، کامپیوتر و دیتا هستید، پیشنهاد می کنیم رام های این باشگاه را از دست ندهید.
با شرکت در این اتاق ها می توانید با افراد علاقه مند به فناوری مانند شما صحبت کنید و جدای از تفریح، چیزهای جدید زیادی در این زمینه بیاموزید.

ذهن زیبا

در توضیحات این باشگاه آمده است: در اینجا در مورد چیزهایی صحبت می کنیم که زندگی ما را قابل تحمل می کند.
رام های این باشگاه در مورد موضوعاتی است که باید ذهن شما را به چالش بکشد. مانند موضوعات روانشناسی یا مشابه. اگر به روانشناسی علاقه دارید یا دوست دارید ذهن خود را به چالش بکشید، حتما در این اتاق ها شرکت کنید.

صدای شما

این باشگاه همچنین یکی از باشگاه هایی است که پرطرفدارترین اتاق ها را در کلوپ با بیشترین بازدیدکننده دارد. صدای شما باید در اتاق های این باشگاه شنیده شود.
این باشگاه میزبان اتاق هایی با موضوعات مختلف است و مردم در مورد دیدگاه ها، نظرات یا نگرانی های خود در مورد آن موضوع صحبت می کنند. همچنین می توانید با شرکت در این انجمن ها صدای خود را به گوش دیگران برسانید. با توجه به اینکه در این اتاق بازدیدکنندگان زیادی وجود دارد، شرکت در آن و سخنرانی می تواند مخاطبان زیادی را برای شما جذب کند.

فریلنسرهای فارسی

اگر شما یک فریلنسر هستید، این باشگاه برای شما مناسب است. در اتاق های این باشگاه می توانید فریلنسرهای دیگری را بیابید و با آنها دوستی یا همکاری جدیدی شروع کنید.
فریلنسینگ این روزها طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید اما محدودیت ها و امکانات این کار را نمی شناسید، شرکت در این اتاق ها می تواند بینش خوبی در این زمینه به شما بدهد.

مطالب فارسی

و همچنین یک باشگاه عالی برای تولیدکنندگان محتوا است!
این باشگاه هر هفته ساعت 23 به وقت تهران بحث تولید محتوا را برگزار می کند و در پایان گزارش این بحث ها را در گوگل درایو قرار می دهد تا علاقه مندان بتوانند از آن استفاده کنند.
چه در زمینه تولید محتوا فعالیت داشته باشید و چه فقط بخواهید وارد این عرصه شوید، شرکت در این انجمن ها برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

ایرانی و دوستان

اکثر کسانی که در این باشگاه عضویت دارند و در رویدادهای آن شرکت می کنند ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند. اگر خارج از ایران زندگی می کنید و به دنبال دوستان ایرانی هستید می توانید در این انجمن ها شرکت کنید.
حتی اگر در ایران زندگی می کنید، می توانید با شرکت در روم ایرانیان و دوستان، اطلاعات خوبی در مورد زندگی در کشورهای دیگر به دست آورید.

ایران مد

مکانی برای تمامی دانشجویان، متخصصان و علاقمندان به رشته های پزشکی و پیراپزشکی است. در اتاق هایی که این باشگاه برگزار می کند، می توانید اطلاعات خوبی در زمینه پزشکی و علوم مرتبط به دست آورید و حتی اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید.

آخرین کلمه

اتاق هایی که در باشگاه برگزار می شود موضوعات مختلفی دارند که علاقه مندان به این حوزه می توانند در این اتاق ها با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند. یکی از مزایای این موضوع این است که شما این امکان را دارید که در گروهی قرار بگیرید که به رشته مورد علاقه شما علاقه مند هستند و شبیه شما هستند. رهبر بودن در چنین گروهی برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.

علاوه بر این، می توانید اطلاعات جدیدی به دست آورید و دانش خود را در زمینه علایق خود تکمیل کنید. شما حتی می توانید کسی باشید که رام ها را خودتان ایجاد و مدیریت می کنید. اگر نگران این هستید که بازدید از اتاق شما کم باشد، می توانید از سایت Followcamp کمک بگیرید.

با خرید فالوور کلاب از این سایت می توانید اتاق هایی با مخاطبان زیاد داشته باشید و تجربه برگزاری اتاق در باشگاه را داشته باشید. اگر رام های محبوب دیگری در کلاب می شناسید ما را معرفی کنید.

سلب مسئولیت: ایده آل مگ فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.